همزمان با دهه کرامت، همایش پیاده‌روی خانوادگی با عنوان امام رضایی‌ها در شهرکرد برگزار شد.

در آستانه ولادت امام رضا (ع) مردم شهرکرد در این برنامه ورزشی و فرهنگی مسیر شهرک منظریه تا گلزار شهدای این شهر را پیاده‌روی کردند.

آن‌ها با حضور در گلزار شهدا علاوه بر تجدید میثاق و ادای احترام به آنان، ولادت با سعادت امام رضا (ع) را گرامی داشتند.

استاندار چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولان استانی نیز مردم شهرکرد را در این برنامه همراهی کردند.

تصویب بودجه و اعتبارات لازم برای چهارمحال و بختیاری تا ۱۵ سال آینده

آقای حیدری استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: در سفر رئیس جمهور به استان، مشکلات و مسائل از نزدیک و به صورت میدانی، لایه به لایه و حوزه به حوزه مورد بررسی قرار گرفت.

در پایان سفر رئیس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری به اندازه ۱۵ سال اعتبار و بودجه عمرانی استان مصوب شد.


بیشتر بخوانید


همچنین ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه‌های آب، راه‌های ارتباطی، کشاورزی، بهداشتی، ورزشی، فرهنگی و دیگر بخش‌های مورد نیاز استان در سفر رئیس‌جمهور تصویب شد.

حجت الاسلام رئیسی در این سفر در منطقه لبد به عنوان یکی از کم برخوردارترین مناطق استان حضور یافت، منطقه‌ای که چهار ساعت با مرکز چهارمحال و بختیاری فاصله دارد و رئیس‌جمهور با حضور در این بخش با مردم عشایر دیدار و مسائل آنان را از نزدیک ارزیابی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری حضور وزیران به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار هیات دولت در شهرستان‌ها را نیز فرصتی مغتنم برای پیگیری مسائل شهرستان‌ها دانست و گفت: مشکلات استان همچنان در بالاترین سطح مدیریتی دنبال خواهد شد همان‌گونه که در این مدت، در نشست‌های مختلف با رئیس‌جمهور و وزرا مسائل برجسته و طرح شده است.

شهرک منظریه شهرکرد با مشکلات متعددی در بحث فضاسازی و زیرساختی روبه‌رو است و این موضوع باعث شرمندگی خدمتگزاران مردم است و به همین منظور با تشکیل قرارگاه عملیاتی و با یک روحیه انقلابی و جهادی، مانور رسیدگی به مشکلات این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

مشکلات پیش آمده در حوزه زیرساختی این شهرک مسکونی مربوط به اختلاف‌نظر بین ادارات و نبود انسجام در برخی امور است در حالی که رفع این مشکلات به ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت، اما با اجرای مانور همگانی دستگاه‌های اجرایی و وحدت و همدلی، هزینه‌ای صورت نگرفت و کار به خوبی به پیش رفت.

تلاش خواهد شد این رویه در شهرک الهیه منظریه، شهرک حوالی لردگان و ۹ روستای به شدت کمتر برخوردار استان نیز شکل گرفته و امور به سرانجام برسد.

اتصال شهرک رهبری منطقه لبد بازفت به شبکه سراسری توزیع نیروی برق و ادامه ساخت جاده دسترسی به این منطقه پس از سال‌های طولانی نشانه‌ای از صدق الوعده دولت سیزدهم است و برای رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار و رفع مشکلات شهرک‌های مسکونی نیاز به فرصت منطقی است که امید می‌رود با انسجام و همراهی مردم این مهم به خوبی انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار