اختصاص ۱۴ هزار میلیارد ریال بودجه به آزادراه مشهد-چناران

مدیرعامل شرکت آزادراه مشهد- چناران - قوچان گفت: طرح ساخت آزادراه مشهد- چناران از مصوبات سفر اخیر رئیس جمهور به خراسان رضوی ۱۴ هزار میلیارد ریال بودجه گرفته است.

عباس پناه گفت: ۱۴ هزار میلیارد ریال به واسطه مصوبات سفر رئیس جمهور برای تکمیل طرح در ۲ سال در نظر گرفته شده است و ما منتظر تخصیص این بودجه هستیم.

او گفت: متاسفانه سازوکار اداری و بوروکراسی مشخصی برای تخصیص بودجه تعیین نشده و افق روشنی برای دریافت این بودجه برای ما وجود ندارد، اما اگر وضعیت تخصیص بودجه روشن شود می‌توانیم به قول خود برای تکمیل طرح طی ۲ سال پایبند باشیم.

مدیرعامل شرکت آزادراه مشهد- چناران - قوچان گفت: اگر منابع مالی، به موقع و در فصل مناسب به دست ما برسد می‌تواند اثرگذار باشد مثلا اگر بودجه در زمستان به دست ما برسد نمی‌توانیم به خوبی طرح را پیش ببریم، اما اگر منابع در فصل مناسب به دست ما برسد می‌توانیم به شکل مناسبی به پیمانکار فشار بیاوریم.

پناه گفت: کارگاه طرح در همه مسیر‌ها در حال فعالیت است و فعلا پیشرفت کار در طول مسیر ۵۴ کیلومتری مشهد- چناران حدود ۲۳ درصد است.

او گفت: اولویت ما تکمیل طرح از تقاطع ناظریه از کنارگذر شمالی مشهد تا چناران است و امید است بتوانیم تا ۱۸ ماه این بخش را تکمیل کنیم.

مدیرعامل شرکت آزادراه مشهد- چناران - قوچان گفت: در بخش نخست طرح، ساخت پنج کیلومتر ابتدایی آزادراه چسبیده به شهر مشهد با شهرداری این کلانشهر است و هم اکنون با شدت و ضعف در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.