رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: فردی که ۲ سال قبل بر سر اختلافات ملکی یکی از اهالی شهرستان طارم را به قتل رسانده بود، دستگیرشد.

سرهنگ آدینه‌لو گفت: حدود ۲ سال قبل در طارم قتلی اتفاق افتاد که علت آن اختلافات ملکی بود و فردی ۵۰ ساله اقدام به تیراندازی کرده و فرد مورد حمله قرار گرفته شده نیز در بیمارستان بر اثر خونریزی ناشی از اصابت گلوله جان خود را از دست داد؛ قاتل نیز بلافاصله متواری شد.

او می گوید: با همکاری دادستانی، عوامل قضائی و تلاش‌های کاراگاه‌های پلیس آگاهی استان زنجان، ۱۸ خردادماه امسال قاتل در یکی از کوهستان‌های استان‌ همجوار دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان زنجان گفت: بررسی‌ها نشان می‌دهد که اختلافات خانوادگی و ملکی مهم‌ترین عوامل وقوع خشونت منجر به قتل در استان زنجان است و حدود ۳۰ درصد قتل‌های استان ناشی از کنترل نکردن خشم است.

سرهنگ آدینه لو می گوید: قتل موضوعی است که دامان چندین خانواده را می‌گیرد و تبعات منفی بسیاری نیز برای جامعه دارد؛ در مراجع قانونی کشور راهکار‌های حل این اختلافات وجود دارد، از این رو افراد به جای توسل به خشونت می‌توانند با مراجعه به مراجع قانونی اختلافات خود را حل کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.