خادمان حرم امام رضا(ع) در قالب طرح زیر سایه خورشید به شهرستان فاریاب رفتند.

همزمان بادهه کرامت و در آستانه ولادت مام رضا (ع) خادمان بارگاه آن حضرت (ع) در شهر فاریاب با استقبال مردم  وارد شهر شدند و همگان با دیدن پرچم متبرک امام هشتم (ع) بارگاه منور آن امام (ع) را از راه دور زیارت کردند.

ابوذر امیری، مسئول کانون‌های خدمت رضوی در شهرستان فاریاب ضمن تبریک به مناسبت ایام دهه‌ کرامت گفت: حضور خادمان  رضوی به شهرستان فاریاب، منشاء خیر و برکت است و از حضور خادمان در شهرستان و حضور مردم قدردانی می کنیم. 

او می گوید: ایام دهه کرامت، فرصتی برای زنده شدن روح زیارت، توسل و تقرب به امام مهربانی ها به خصوص برای کسانی که توان عزیمت به شهر مشهد و زیارت از نزدیک حرم مطهر را ندارند، است. 

او گفت: خادمان بارگاه منور رضوی پس از استقبال مردم به همراه مسئولان شهرستان فاریاب و خادمیاران و یاوران رضوی به عیادت بیماران  رفتند و ضمن طلب شفا برای آن‌ها از تلاش‌ها و زحمات کادر درمانی در مرکز سلامت شبانه روزی شهرستان فاریاب قدردانی کردند. 

این مراسم با مدیحه سرایی در وصف امام هشتم (ع)، قرائت صلوات خاصه امام مهربانی، بهره مندی حضار از فیض معنوی و زیارت پرچم متبرک آستان مقدس رضوی و اهدای تبرکی امام رضایی همراه بود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار