سعید کاظمی پور گفت: از امروز چهارشنبه به مدت ۳ روز رواق‌های خدمت رضوی در امام زاده محمد (ص) کرمان آماده خدمت رسانی به عموم مردم هستند.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان عصر امروز در حاشیه بازدید و افتتاح رواق‌های رضوی در شاهزاده محمد کرمان، گفت: باهمانگی انجام شده با هیات امنای امام زاده، تعداد ۸ غرفه از کانون‌های خدمت رضوی به مدت ۳ روز تا جمعه، از ساعت ۵ ونیم صبح تا بعد از نماز مغرب وعشا فعالیت خواهند داشت.

به گفته او، مجموعه کانون‌های خدمت رضوی متشکل از ۱۹ کانون تخصصی است که سعی دارند در عرصه‌های مربوطه، خدماتشان را بصورت رایگان به عموم مردم ارائه کنند.

او در خصوص غرفه‌های فعال در صحن امام زاده محمد (ص) کرمان گفت: کانون‌های حقوقی، اشتعال وکارآفرینی، کانون مشاوره، کانون تربیت، کانون ایثار، کانون سلامت وکانون خانواده و.. به مناسبت ولادت ثامن الحجج (ع) بدون دریافت هیچ گونه هزینه ای، از امروز در این مکان مطهر، خدمات ارائه می‌کنند.

کاظمی پور می‌گوید: نمونه این برنامه درسایر شهرستان‌ها بر اساس ظرفیت وپتانسیل شهرستان فعال، ومردم از خدمات خادمیاران رضوی بهره‌مند خواهند شد.

اوگفت: از ۶ سال پیش مجموعه خادمیاری در کل کشور راه اندازی ودر استان کرمان تعداد ۷ هزارو ۵۰۰ خادمیار رضوی شروع به فعالیت واز پارسال تعدادی یاور رضوی نیز به این مجموعه پیوستند.

به گفته کاظمی پور، طی دو روز آینده تعداد ۱۵ هزار نفر نیازمند در استان اطعام خواهند شد و مطمئنا با اعلام این کارخیر به خیرین وخادمیاران سراسر استان، این تعداد اطعام به بیش‌ترین میزان خود خواهد رسید و توزیع بسته معیشتی هم در اولویت فعالیت‌ها قرار دارد.

دبیر کانون‌های خدمت رضوی استان کرمان می‌گوید: کانون سلامت استان، اخیرا کاری شروع شده کرده که به منظور درمان بیماران نیازمند با استفاده از ظرفیت مجموعه درمانی استان اعم از پزشکان، متخصصان و مراکز درمانی و داروخانه ها، بدون هیچ گونه هزینه‌ای به بیماران نیازمند خدمات درمانی ارائه می‌کنند.

به گفته او، آغاز این طرح در دومین سالگرد سردار دل‌ها با حضور تولیت آستان قدس رضوی، در کرمان آغاز و فعال شد.

کاظمی پور گفت: با هماهنگی آموزش وپرورش کانون تعلیم و تربیت با استفاده از ظرفیت مدارس برای کمک به دانش آموزان عقب مانده از تحصیل باهمت معلمان خادمیار و بسیجی بدون هیچ هزینه، خدمات علمی ارائه خواهد داد.

او می‌گوید: درصدد هستیم تمامی فعالیت‌ها با محوریت مساجد در محلات انجام شود واعتقاد داریم اگر مساجد فعال باشند و مردم بتوانند با مراجعه به این مکان ها، مسائل ومشکلاتشان را بیان و درنهایت در حل ورسیدگی به مشکلات آنان اتفاق خوبی رخ دهد.

او گفت: از همه خیریه ها، تشکل ها، سمن ها، گروه‌های جهادی و همه کسانی که دغدغه خدمت رسانی دارند، درخواست داریم که با مساجد هماهنگ باشند وسعی کنند که فعالیت خودشان را در این مکان هماهنگ و انجام دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.