رییس کمیسیون کشاورزی مجلس:

توسعه کشت گلخانه‌ای برای ارتقای بهره‌وری در پیرانشهر انجام می‌شود

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: رونق تولید و بهره وری با توسعه کشت گلخانه ای در پیرانشهر تسریع می شود و توسعه کشت در اراضی شیب دار و اصلاح الگوی کشت باید جزو اولویت‌ها باشد.

محمدجواد عسگری روز چهارشنبه در بازدید از شهرک گلخانه ای پیرانشهر گفت: کشت گلخانه ای در راستای رونق کشاورزی و حفاظت از آب و خاک با بهره گیری از شیوه ه های نوین کشاورزی و آبیاری یک ضرورت است.

همچنین  رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی از مزارع این شهرستان هم بازدید و با کشاورزان در باره مشکلات این بخش گفت و گو کرد.

عسگری در سفر یک روزه خود به پیرانشهر از سد کانی سیب و از ایستگاه پمپاژ شبکه ابیاری تحت فشار غرب و شمال غرب کشور نیز بازدید کرد.

در این بازدید نیز با گفت و گو با کشاورزان مشکلات این افراد مورد بررسی قرار گرفت.

رییس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در این بازدید گفت: تامین حق‌آبه سدها و نیز آب مورد نیاز کشاورزان که دغدغه جدی آنان است و سعی می شود با برنامه ریزی های بهینه محقق شود.

او گفت: شهرهای جنوبی آذربایجان غربی به ویژه شهرستان پیرانشهر دارای ظرفیت ویژه ای در زمینه کشاورزی و قابلیت تولید محصولات مطلوب است که نباید این ظرفیت مورد غفلت واقع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.