مدیر شرکت ملی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه ارومیه گفت: از ابتدای سال جاری بالغ بر ۱۸ میلیون لیتر سوخت کشاورزی در منطقه ارومیه به مصرف رسیده است.

احمد مجرد گفت: طی دو ماه گذشته ۱۸ میلیون لیتر سوخت کشاورزی در مرکز و شهرهای شمالی استان آذربایجان غربی مصرف شده که این مقدار در مقایسه با  مدت مشابه سال گذشته با روند کاهشی مواجه است. 

او گفت:این میزان سوخت بین واحدهای مختلف کشاورزی شامل انواع ماشین آلات، گلخانه ها، دامداری ها و مرغداری ها توزیع شده است که باتوجه به عملیات کاشت، داشت و برداشت محصولات کشاورزی و نیاز به نیروی محرکه و باعنایت به تنوع ماشین آلات در بخش های مختلف کشاورزی و دامی، میزان سوخت مورد نیاز آنها توسط سازمان جهادکشاورزی تعیین و توسط شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ارسال می شود. 

مجرد گفت:ا اجرای دقیق طرح پلاک گذاری ماشین آلات و ادوات کشاورزی در راستای کاهش مصرف سوخت که سال گذشته در دستور کار قرار گرفته بود، خوشبختانه شاهد نتایج مثبتی در مدیریت مصرف هستیم. 

او گفت:  با ادامه طرح پلاک گذاری و توزیع الکترونیکی نفتگاز به ادوات کشاورزی، کشاورزان و روستاییان محترم میتوانند با استفاده از این طرح بدون مراجعه حضوری و صرفه جوئی در اتلاف وقت جهت دریافت سهمیه سوخت از طریق سامانه سدف بهره مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.