پاریزی گفت: حضور در پهناورترین استان کشور با ۱۱ درصد وسعت خاک ایران و ۲۳ شهرستان، مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند؛ زیرا کرمان باید در برنامه‌های ورزشی متناسب با ظرفیت‌ها بدرخشد.

میثم پاریزی در آیین اختتامیه دور برگشت چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر کونگ فو و هنر‌های رزمی بانوان کشور که در سالن ورزشی فجر کرمان برگزار شد، با قدردانی از دست اندرکاران برگزاری این رقابت‌ها گفت: در استانی هستیم که افتخار دارد پیکر مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را در خود جای داده که این شهید والامقام افتخار جهان اسلام، منطقه و تمامی آزادی خواهان جهان بوده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان می‌گوید: حضور در پهناورترین استان کشور با ۱۱ درصد وسعت خاک ایران و ۲۳ شهرستان مسئولیت ما را سنگین‌تر می‌کند؛ زیرا کرمان باید متناسب با ظرفیت‌ها در برنامه‌های ورزشی خود نیز بدرخشد.

پاریزی گفت: پیوست فرهنگی را در دستور کار برنامه‌های استان قرار دادیم؛ لذا بایستی متناسب با سیاست‌های کلان استان کرمان در تبیین دستاورد‌های مکتب سپهبد شهید سلیمانی گام برداریم.

او می‌گوید: ورزشکاران استان کرمان باید در میادین ملی و بین المللی الگوی واقعی اخلاق باشند و الگوی زن ورزشکار محجبه را معرفی کنند که به فرزندان این سرزمین افتخار کنیم.

پاریزی ابراز امیدواری کرد، استان کرمان میزبان رقابت‌های بیشتری در بخش آقایان و بانوان باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.