سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: به منظور فرهنگ مسئولیت پذیری اجتماعی در میان کودکان و نوجوانان جشنواره ماه یار زمین درتویسرکان برگزار شد.

مریم زبده گفت: طرح ماه یار زمین با محوریت حفظ محیط زیست، حفظ سلامت انسان‌ها، انجام خدمات بشردوستانه و پیشگیری از آسیب زیست محیطی به صورت یک طرح ابتکاری از سوی اعضای داوطلب هلال احمر با جلب مشارکت تشکل‌های دولتی و غیردولتی فعال محیط زیست انجام شد.

زبده در ادامه گفت: در گام اول این طرح از کودکان و نوجوانان عضو کانون‌های غنچه‌های هلال و دانش‌آموزی خواسته شد تا در خصوص مسائل و مشکلات محیط زیست اطراف خود همچون استفاده زیاد از پلاستیک، انباشته شدن زباله و کشته شدن حیوانات خواستار این شدیم که نگاهی دقیق به این موضوع داشته باشند این نکات را مورد بررسی قرار دهند.

او گفت: در گام دوم نظرات، پیشنهادات و راه حل مناسب در این خصوص اعلام ودر این طرح اعضا پس از بررسی و ارائه راه حل مشکلات زیست محیطی، آثار خود را به صورت فیلم، گزارش خبری، مستند و نقاشی به جمعیت هلال احمر تویسرکان ارسال کردند.

سرپرست هلال احمر تویسرکان گفت: همزمان با هفته محیط زیست این جشنواره در مرحله شهرستانی به کار خود پایان داد و ٧ اثر برتر به منظور شرکت نهایی به استان ارسال شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.