مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی شهر یاسوج امشب پایان می یابد.

امین درخشان گفت: هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی به میزبانی شهر یاسوج، از روز ۱۶ خرداد ماه به مدت سه روز در مرکز کهگیلویه و بویراحمد درحال برگزاری است.

او می گوید: گروه های نمایشی از تربت حیدریه خراسان رضوی، میناب بندرعباس، استان بوشهر و کهگیلویه و بویراحمد در این جشنواره حضور داشتند.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گروه های شرکت کننده در جشنواره آئین های نمایشی از شانزدهم تا ۱۸ خرداد در تالار روباز امام رضا(ع) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و پارک ساحلی یاسوج اجرا خواهند داشت.

درخشان به برنامه های روز سوم و پایانی جشنواره اشاره کرد و می گوید: نمایش «چولی قزک» از تربت حیدریه ساعت ۱۹ در تالار روباز امام رضا (ع) و نمایش «زائر ضریح» از یاسوج نیز همین ساعت در پارک ساحلی یاسوج به اجرا گذاشته می شوند.

او گفت: گروه «نشون عاشقی» گناوه ساعت ۲۰ در تالار روباز امام رضا(ع) و گروه «برگی از خورشید» میناب نیز ساعت ۲۰ در پارک ساحلی میزبان علاقه مندان به هنر نمایش است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه گروه «نچ نچک» از یاسوج ساعت ۲۱ در پارک ساحلی یاسوج اجرا دارد، می گوید: آئین اختتامیه هشتمین جشنواره ملی آئین های نمایشی در فرهنگ رضوی نیز با حضور مسئولان برگزار می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.