مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز گفت: رسیدگی به مطالبات مردم از سوی مسولان شهرداری مورد تاکید است.

فرامرز نجف پور گفت: در سال جدید قطعا یکی از اهداف شهرداری منطقه هفت رسیدگی به معضلات و رفع موانع موجود و همچنین پیگیری مطالبات مردمی می‌باشد.

مدیر منطقه هفت شهرداری اهواز در خصوص درخواست‌های نمازگزاران و اهالی محلات حصیر آباد و آسیه آباد در خصوص آسفالت نوار‌های حفاری در سطح منطقه، می گوید: نوار‌های حفاری کوچک که جهت ایجاد خطوط فاضلاب منازل مسکونی و تجاری توسط شهروندان ایجاد شده است را شهرداری منطقه هفت به ترتیب اولویت در دستور کار خود قرار داده است و نوار‌های حفاری که از سوی اداره کل آبفای استان خوزستان جهت احداث پروژه‌های ملی و آب‌های سطحی در دست اجرا می‌باشد نیز از سوی همان اداره متبوع با پیگیری‌های مکرر این منطقه در بلوار‌های نبوت و نواب در حال انجام می‌باشد.

به گفته او عدم هماهنگی میان بخشی و میان ادارات یکی از معضلاتی است که متأسفانه باعث کاهش سرعت پیشبرد پروژه‌ها در سطح کلانشهر اهواز شده است و این موضوع به یک اراده و عزم راسخ از سوی کلیه ادارات و سازمان‌های دولتی، خصوصی، خدماتی و ... خدماتی احتیاج دارد.

نجف پور گفت: با پیگیری معاونت‌های فنی و عمرانی، معاونت خدمات شهری، معاونت شهرسازی و معماری و اجرای پروژه‌های درخور و شایسته در سطح منطقه هفت و همچنین با ایجاد زیرساخت‌های لازم جهت سرمایه‌گذاری با حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی، شاهد رشد و شکوفایی در سطح منطقه هفت شهرداری اهواز در آینده‌ای نزدیک باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.