رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری یک سارق معتاد که از ۸ منزل در شهرستان مبارکه طلا و اشیای قیمتی به ارزش ۱۵ میلیارد ریال را سرقت کرده بود خبر داد.

سرهنگ حسین ترکیان درمورد دستگیری سارق معتاد منازل گفت: در پی شکایت تعدادی از شهروندان شهرستان مبارکه مبنی بر سرقت طلاجات و اشیای قیمتی از منازل آن‌ها موضوع توسط کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان دنبال و مشخص شد این سرقت‌ها توسط یک سارق تک رو و بیشتر در محله‌های مرفه نشین و خلوت رخ می‌دهد.

کارآگاهان با بررسی دقیق محل‌های وقوع سرقت و جمع آوری آثار و ادله لازم سرانجام رد پای یکی از سارقان سابقه دار ساکن در یکی از شهرستان‌های همجوار را در این سرقت‌ها به دست آورده و شناسایی و دستگیری سارق در دستور کار خود قرار دادند.

به گفته او سرانجام با تلاش‌های بی وقفه کارآگاهان و انجام یک سری اقدامات علمی و هوشمندانه متهم در حالی که قصد انجام سرقت از منزلی دیگر در شهرمبارکه را داشت دستگیر شد.

سرهنگ تُرکیان با اشاره به اعتراف متهم به ۸ فقره سرقت طلاجات از منازل مردم در شهرستان مبارکه ارزش اموال مسروقه را برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: متهم که اعتیاد شدید به مواد مخدر دارد دراعترافات خود عنوان کرده که اموال مسروقه را به خرده فروشان می‌داده و در قبال آن مواد مخدر مصرفی خود را دریافت می‌کرده است.

به گفته رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اعتراف صریح متهم در این رابطه پرونده تشکیل و وی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.