اتحادیه حمل و نقل کالا وابسته به کنفدراسیون اتحادیه‌های کارگری کره جنوبی از برگزاری اعتصابی سراسری در این کشور خبر داد.

مسئولان اتحادیه حمل و نقل کالا وابسته به کنفدراسیون اتحادیه‌های کارگری کره جنوبی هدف از این اقدام را درخواست افزایش هزینه‌های مرتبط با حمل و نقل و دیگر اقدامات حمایتی عنوان کردند تا (رانندگان) بتوانند از عهده افزایش قیمت سوخت در کشور بر آیند.

به گفته یکی از مسئولان این اتحادیه، قرار است اکثر ۲۵ هزار اتحادیه و تعداد زیادی از رانندگانی که عضو این اتحادیه نیستند، روز سه شنبه در این اعتصاب سراسری شرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری یونهاپ، اتحادیه کامیون داران کره جنوبی ماه گذشته اعلام کرده بود دراعتراض به افزایش قیمت گازوئیل که حق بقای آن‌ها را تهدید می‌کند، هفتم ژوئن اعتصاب سراسری برگزار خواهد کرد. این در حالی است که اعضای این اتحادیه افزایش هزینه‌های مرتبط با حمل و نقل و دیگر اقدامات حمایتی را خواستارند تا از عهده افزایش قیمت سوخت در کشور بر آیند.

به علاوه، این اتحادیه نظام بهتر نرخ گذاری را که با حمل و نقل کالا‌ها در کره جنوبی مرتبط است با هدف بهبود ایمنی رانندگان کامیون در جاده‌ها و تضمین حداقلی هزینه‌های حمل و نقل خواستار است.

این در حالی است که این نظام در سال ۲۰۲۰ به مدت سه سال اجرایی شد و قرار است در ۳۱ دسامبر به پایان برسد.

پلیس کره جنوبی اعلام کرده است با هرگونه اقدام غیرقانونی در طول برگزاری این اعتصاب برخورد می‌کند. پلیس در عین حال گفته است: تظاهرکنندگانی که مانع کار کامیون داران دیگر در زمان اعتصاب شوند، بازداشت می‌شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار