مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی ایلام از راه اندازی خط تولید سه واحد به صورت صددرصد خبر داد و گفت: تعدادی از واحد‌ها نیز با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال بازسازی هستند.

حاتمی در خصوص تغییر کاربری و رفع موانع فرصت ۶ ماهه برای راه اندازی واحد‌های تولیدی نیمه فعال و راکد ایلامواحد‌های تولیدی راکد و نیمه فعال در شهرک‌های صنعتی ایلام گفت:با پیگیری جدی مسئولان استانی، سه واحد تولیدی به صورت صددرصد در خط تولید قرار گرفت و تعدادی از واحد‌ها نیز با پیشرفت ۵۰ درصدی در حال احداث سوله هستند که تا پایان ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

او می گوید: واحد‌هایی که به کمیته داوری ارجاع شده بودند احیاء شده و به آن‌ها فرصت ۶ ماهه داده شد تا نسبت به احداث سوله و نصب ماشین آلات اقدام کنند.

مدیر شرکت شهرک‌های صنعتی در خصوص برخورد با صاحبان واحد‌هایی که تغییر کاربری داده اند، گفت: تولیدات برخی از این واحد‌ها قدیمی بوده و بازار مصرف ندارند، لذا به آن‌ها پیشنهاد شده که در جهت تغییر نوع تولید و دریافت مجوز جدید اقدام کنند در غیر اینصورت به سرمایه گذاران جدید واگذار می‌شوند.

او همچنین در خصوص هرگونه خدمات به واحد‌هایی که به خانه باغ تبدیل شده اند گفت: شرکت برق و شرکت گاز نسبت به قطع آب و گاز این واحد‌ها اقدام کرده و شرکت شهرک‌های صنعتی هم از هرگونه ارائه خدمات از جمله آب به این واحد‌ها امتناع خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.