نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید با محوریت گره گشایی ازمشکلات تولید کنندگان و تلاش برای هموار کردن مسیر سرمایه گذاری در استان ایلام، برگزار شد.

به گفته حسن بهرام نیا: اولویت نخست مدیران حوزه اقتصادی تلاش برای هموار کردن مسیر سرمایه گذاری در ایلامگره گشایی از مشکلات تولیدکندگان باشد و در مقابل نیز تولیدکنندگان به تعهدات خود پایبند باشند.

او می گوید: گره گشایی از مشکل تولید کنندگان و حمایت قطع از آنان با نگاه مثبت مدیران بسیار ارزشمند و ستودنی است و این روند باید استمرار داشته باشد.

استاندار ایلام گفت: البته در کنار افرایش تولید و صادرات نباید از مسائل بهداشتی و امنیت غذایی محصولات غفلت شود چرا که اصل حیاتی و مهم در تولید هر محصول رعایت ملاحظات بهداشتی و امنیت غذایی است.

بهرام نیا با اشاره بازدید هفته گذشته از دو واحد تولیدی واقع در شهرک صنعتی دره شهر، گفت: در بازدید انجام شده روند فعالیت کارخانه سیف گستر و کارخانه بیسکویت دره شهر بسیار امیدوار کننده و رضایت بخش بود.

او در ادامه با تاکید بر رعایت ملاحضات بهداشتی طبق دستورالعمل‌های معاون غذا و دارو در تولید محصولات غذایی استان، گفت: حمایت از تولید در سایه تضمین امنیت غذایی محصولات و رعایت ملاحظات بهداشتی است.

استاندار ایلام رعایت استاندارد و حفظ امنیت و سلامت غذایی را دو الزام مهم برای شرط فعالیت و حمایت قاطع از طرح‌های استان عنوان کرد و گفت: همه تولیذ کنندگان باید این دو مولفه مهم را نصب العین خود قرار دهند.

او با بیان اینکه ایلام نیازمند سه کشتارگاه مرغ است، گفت: علاوه بر کشتارگاه مرغ ایلام، باید کشتارگاه‌های مرغ آبدانان و کارزان شهرستان سیروان نیز به نتیجه برسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.