مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: ۱۶ استان تحت پوشش این شرکت در بخش توسعه، ذخیره سازی و کشف میادین مسئولیت مسقیم دارد.

مهدی حیدری در نشست مشترک با استاندار ایلام با حضور مدیران حوزه نفت و گاز استان گفت: ۷۸ درصد نیرو‌های شاغل در این پروژه‌ها حوزه انرژی نیرو‌های بومی استان هستند که این آمار نشان دهنده پتانسیل‌های بالای نیروی انسانی استان است.

او با تاکید بر استفاده از نیرو‌های بومی در شرکت هتل نفت و گاز استان گفت: در بخش خدمات بصورت ظرفیت کامل از نیرو‌های بومی منطقه استفاده خواهیم کرد و در بحث نیرو‌های تخصصی هم تلاش داریم فرآیند‌هایی را تعریف کنیم که از شفاف سازی در جذب نیرو‌ها استفاده کنیم و این اولویت ویژه ما استفاده از نیرو‌های بومی هر استان است.

به گفته حیدری : ما در ایلام مخازن بزرگی از نفت و گاز داریم که برای ما بسیار پر اهمیت است و پروژه‌های بسیاری در حال توسعه داریم.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران گفت: در این برهه زمانی اکتشاف و تولید نفت و گاز در کشور بسیار پر اهمیت است گاز نیز یک محصول استراتژیک است و اهمیت آن محصولات برای ما پر اهمیت است ما و همکاران در این نقاط مرزی به قوت قلبی که هم از نیرو‌های مرزبانی و هم حمایت‌هایی که از مدیران بومی این مناطق دارند اقدام به اکتشاف میادین نفتی و گازی جدید می‌کنند.

به گفته حیدری : از ۲۵۰ پیمانکار فعال ۱۰۰ پیمانکار بومی در استان وجود دارد که بسیار امیدوارکننده و رضایت بخش است.

او با اشاره به بحث‌های زیست محیطی شرکت نفت مناطق مرکزی گفت: اولین شرکتی است که در چارچوب پروژه‌ها بحث جمع آوری گاز‌های مشغل را در دستور کار قرار گرفته است شرکت نفت مناطق مرکزی ایران است.

وی با اشاره شرکت‌های نفت و گاز استان ایلام خواستار ورود شرکت‌های دانش بنیان شد و گفت: براساس شعار امسال ما تلاش داریم این شرکت‌ها را وارد عرصه صنعت کنیم.

مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی ایران با اشاره به ضرورت تعهدات شرکت‌های در قبال مسولیت‌های اجتماعی گفت: شرکت نفت و گاز در راستای خدمات جانبی نظیر سرویس برای پایانه مهران، ساخت واحد‌های ورزشی و رفاهی و ساخت درمانگاه اهتمام جدی داشته باشند.

او می گوید: ایلام از نظر مرزی بسیار استراتژیک است و تلاش ما خدمت به مردم استان ایلام است و ما بازدید‌های بسیار خوبی از پروژه‌های نفتی استان داشتیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.