استاندار بوشهر با تأکید بر تسریع پروژه‌های عمرانی گفت: در این راستا برای تأمین اعتبار و تسریع در تکمیل آنها کارگروه‌های تخصصی تشکیل شود.

احمد محمدی‌زاده صبح امروز در جلسه کارگروه عمران و پیشرفت استان بوشهر با اشاره به اینکه پروژه‌های مختلف عمرانی، خدماتی، رفاهی، گردشگری، زیربنایی و سرمایه‌گذاری در استان بوشهر در حال اجرا است اظهار داشت: برخی از پروژه‌ها سال‌ها پیش اجرا شده که برای تسریع در تکمیل آنها نیاز به توجه ویژه دارد.

وی با بیان اینکه اطلاعات پروژه‌های عمرانی تدوین و مشخص شده است تصریح کرد: باید منابع تأمین کننده این طرح‌ها مشخص و تفکیک شهرستانی شود.

استاندار بوشهر از تشکیل کارگروه تخصصی پروژه‌های عمرانی خبر داد و بیان کرد: برای تسریع در تکمیل پروژه‌های عمرانی بر اساس اولویت‌بندی و اهمیت آنها در نقاط مختلف استان، باید میزان و محل تأمین اعتبار آنها تعیین و مشخص شود.

محمدی‌زاده باتأکید بر توجه ویژه به عمران شهری و طرح‌های شهرداری‌ها تصریح کرد: علاوه بر توجه به تکمیل طرح‌های عمران شهری، شهرداری‌های 40 گانه استان بوشهر باید اجرا پروژه محوری و شاخص در اولویت قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های مهمی در استان بوشهر در حال اجرا است تصریح کرد: خط ریلی بوشهر - شیراز، جاده ساحلی گناوه، دیر - تنگستان، آبرسانی، تکمیل سدها، آبخیزداری، مراکز درمانی، آموزشی و آب‌شیرین‌کن‌ها از پروژه‌های مهم استان است که باید بر اساس برنامه‌ریزی زمان تکمیل آنها تعیین و مشخص شود.

استاندار بوشهر با اشاره به تأمین اعتبار برخی پروژه‌ها از سوی شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: مولفه‌های موثر در اولویت‌بندی پروژه‌ها و اعتبارات صنایع نفت، گاز و پتروشیمی بر اساس مسئولیت‌های اجتماعی مشخص شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.