معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان ایلام، گفت: این دستگاه در محله‌های حاشیه شهر، کم برخودار و ضعیف با برگزاری مسابقات فوتبال خیابانی استعداد یابی ورزشی می کند.

به گفته ید الله عزیزی : ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان با برگزاری فوتبال خیابانی درحاشیه شهر و محله‌های بانبور، چالیمار و بانبرز شهر ایلام نسبت به استعداد یابی در زمینه ورزشی فوتبال در رنج‌های سنی بین ۱۳ سال تا ۱۵ سال و رنج سنی ۱۵ تا ۱۸ سال اقدام می کند.

او ، با بیان اینکه این مسابقات توسط خانه‌های احسان مستقر شده در محله‌های مذکور صورت میپذیرد، گفت: لباس ورزشی، سایر نیازمندی‌ها برای برگزاری این مسابقات و دیگر هزینه‌ها کامل توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان تامین می شود.

عزیزی، با تاکید بر اینکه این اقدام موجب ایجاد نشاط و شادابی در بین نونهالان و نوجوانان محله‌های حاشیه شهر می شود، گفت: برنده این مسابقات ورزشی جایزه ویژه دریافت خواهند کرد و بعد به مرحله استانی و کشوری این نوع مسابقات راه پیدا میکنند که به نوعی استعداد یابی ورزشی صورت میگیرد.

معاون ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، گفت: هر آنچه در توان و اختیار داشته باشیم جهت توسعه و رفع مشکلات حاشیه شهر انجام خواهیم داد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.