معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان گفت: طرح رایگان سازی هزینه آب، برق و گاز برای افراد زیرپوشش کمیته امداد و بهزیستی بر معیار استاندار‌دهای مصرف است.

مهدی جعفری گفت: تعداد  کل پرونده‌های مددجویی ۵۶ هزار عدد است که تعداد ۲۹ هزار از این پرونده‌ها  یعنی دست کم ۶۰ درصد، در  خصوص طرح رایگان سازی و معرفی به ادارات گاز، آب و برق پالایش شده و بقیه در شرف رفع ایراد‌های احتمالی و ویرایش است که به زودی با بررسی‌های انجام شده مشکلات این خانوار‌ها نیز رفع خواهد شد.

او گفت: با توجه به شرایط موجود کل خانواده‌های مددجویی شامل طرح رایگان شدن هزینه ماهانه گاز، آب و برق به شرط استفاده طبق الگوی مصرف می‌شوندلازم است خانواده‌های مستمری بگیر اطلاعات قبوض گاز، برق و آب خود را به مددکاران مراکز مثبت زندگی بدهند تا این روند تسریع شود.

جعفری گفت: همچنین  الگو‌های مصرف برق برای مشترکان بر‌اساس فصل سال و مناطق گرمسیری و سردسیری متفاوت است که در صورت مصرف ۵۰ درصدی این الگو، مشمول قبض رایگان می‌شوند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد همدان گفت: برای برطرف کردن مشکلات خانواده‌ها تسهیلاتی مانند ودیعه مسکن، جهیزیه، وام کارگشایی، وام اشتغال در نظر گرفته شده است و سلامت و توانمندی خانوار‌ها و اصلاح سبک زندگی آنان را از اولویت‌های کاری خود می‌دانیم تا با انجام اقدامات لازمه جهت برطرف کردن مشکلات این خانواده‌ها اقدام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.