معاون رئیس‌الوزرای طالبان گفت: از تمام سرمایه گذاران و تاجرانی که در خارج از کشور قرار دارند؛ می خواهیم که به کشور برگردند و با هموطنان خود همکاری کنند.

ملا عبدالغنی برادر، در افتتاح نمایشگاه بهارِ نو در کابل گفت: طالبان، امنیت صنعت‌کاران و تاجران را تامین نموده و از همه می‌خواهند که کار خود را با نهایت صداقت و صمیمیت انجام داده و محصولات با کیفیت را در اختیار مردم قرار دهند.

سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان نیز گفت: پالیسی طالبان، اقتصاد محور بوده و ما روی آزادی اقتصادی کار می‌کنیم و با امکانات کم، تعهد به برنامه ها و پلان‌های خود را داریم.

عزیزی گفت: تلاش داریم که افغانستان را به رفاه، آسایش و توسعه‌ اقتصادی برسانیم. خوشبختانه تعدادی از هموطنان ما یک شرکت بزرگ سهامی می‌سازند که با تأسیس این شرکت؛ پروژه‌های ما اجرایی و به بهره‌برداری سپرده خواهند شد.

به همین ترتیب، حنیف سرپرست وزارت اقتصاد بیان نمود که اگر صنعت‌کار محصولات بی‌کیفیت را تولید می‌کنند، اگر تجار مواد بی‌کیفیت را وارد می‌کنند، اینها همه از امور مربوط به فساد است.

به گفته وزارت تجارت گروه طالبان، در این نمایشگاه به تعداد ۳۰۰ غرفه برای خانم‌ها و آقایان در سکتورهای مختلف ترتیب داده شده و برای سه روز به روی همه بازدیدکنندگان باز می‌باشد.

 

افتتاح نمایشگاه‌‌ بین‌المللی بهارِ نو و تجلیل از هفته‌ صنعت

افتتاح نمایشگاه‌‌ بین‌المللی بهارِ نو و تجلیل از هفته‌ صنعت

افتتاح نمایشگاه‌‌ بین‌المللی بهارِ نو و تجلیل از هفته‌ صنعت

برچسب ها: افغانستان ، نمایشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار