مهمترین فعالیت های بسیجیان گچساران در معرض دید عموم قرار گرفت

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: نمایشگاه پایگاه‌های اسوه گچساران با هدف ارائه دستاورد‌های بسیج و انتقال تجربیات و نمونه‌های موفق به سایر رده‌ها برگزار شد.

نمایشگاه پایگاه‌های اسوه مساجدو محلات گچساران در راستای ارائه دستاورد‌های بسیج با حضور مسئولان شهرستانی در محل مسجد فاطمه الزهرا (س) این شهرستان افتتاح شد.

سرهنگ باقر پسنده با اشاره به برپایی نمایشگاه‌های اسوه در این شهرستان، گفت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب، حوزه‌های مقاومت بسیج محلات به برپایی نمایشگاه‌های اسوه در این شهرستان اقدام کرده اند که اهم فعالیت‌های بسیجیان در پارسال به صورت تصویری، نموداری و با تشریح کامل فعالیت‌ها توسط فرماندهان پایگاه‌ها در معرض دید عموم قرار گرفته است.

او می گوید: بنابراین در نمایشگاه‌های اسوه گزیده‌ای از فعالیت‌های بسیجیان در عرصه‌های مختلف سازندگی، فرهنگی، خدمات رسانی، کمک مومنانه، اجتماعی، فضای مجازی، جهاد تبیین و نیز مقابله با حوادث و بلایای طبیعی، مهار آتش سوزی‌های جنگل‌های شهرستان به نمایش درآمده است.

به گفته فرمانده سپاه ناحیه گچساران، در حقیقت هدف کلی برپایی نمایشگاه‌های اسوه در این شهرستان نشان دادن عملکرد‌ها و دستاورد‌های حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج، انتقال تجربیات و نیز عینیت بخشیدن به شعار "بسیج پاره تن مردم است"، خواهد بود.

پسنده می گوید: در نمایشگا‌های اسوه پنج حوزه مقاومت برادران و سه حوزه مقاومت خواهران حضور دارند که برپایی نمایشگاه‌های اسوه در گچساران از ۱۰ خرداد ماه جاری آغاز شد و تا اواسط تیرماه امسال در سطح شهر و نیز برخی روستا‌های شهرستان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.