۲۰ مادر ساکن حوزه غرب اهواز، شیر خود را برای تغذیه نوزدان نارس اهدا کردند.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: نوزادان نارس برای ادامه زندگی خود به شیر مادر نیاز دارند.

شایسته شمی پور می گوید: نوزادان در پاره‌ای از مواقع به دلایل مختلف از شیر مادر محروم هستند، بنابراین شیر اهدایی از سوی سایر مادران شیرده می‌تواند جان آن‌ها را نجات دهد.

او گفت: مادران اهداء کننده شیر، قلب تپنده بانک شیر مادر محسوب می‌شوند در تمام دنیا مادرانی هستند که از روی انسان دوستی و بانیت انجام کار نیک و خیر اقدام به اهداء شیرمازاد خود به بانک شیر مادر می‌کنند تا برای تغذیه نوزادن نارس و بیمار استفاده شود.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: مادران اهدا کننده شیر می‌توانند مقداری از شیر اضافه بر مصرف شیرخوار را جهت مصرف نوزادان نارس بستری در بیمارستان اهدا نمایند.

به گفته او این مادران میتوانند به نزدیک‌ترین مرکز بهداشتی محل سکونت خود مراجعه کنند و با اعلام آمادگی در این خصوص، مراقبین سلامت ما در مراکز بهداشتی تمام هماهنگی‌های لازم جهت این امر خداپسندانه را انجام می‌دهند.

او گفت: شیر اهداء شده پاستوریزه میشود و سپس به بخش مراقبت‌های ویژه نوزادان فرستاده شده و توسط مادران و پرسنل درمانی به نوزادان نیازمند داده می‌شود.

این مقام مسئول گفت: در سال ۱۴۰۰ در اقدامی خداپسندانه ۲۰ مادر ساکن حوزه غرب اهواز اقدام به اهدا شیر به بانک شیر اهواز نمودند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.