حجت الاسلام محمدی گفت: مسئولان باید به گونه‌ای عمل کنند که جهانیان طعم شیرین حکومت امام زمان (عج) را بچشند.

حجت الاسلام سید ناصر محمدی گفت : امام خمینی (ره) نیز در قرن بیستم و زمانی که دین در دنیا به ضعیف‌ترین وضعیت خود نزول کرده بود و شاهد مراسم‌های دینی بی‌روحی در اماکن مذهبی و ادیان مختلف بودیم، این انقلاب را بنیان گذاشت.

او می گوید: امام خمینی (ره) نیز همانند رسول اکرم (ص)، انسانی از جنس مردم بود.

این موضوع را حجت الاسلام  محمدی  در مراسم سالروز رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب  در مسجد روضه محمدیه طرح کرد.

مسئول دفتر نمایندگی شورای نگهبان در استان یزد گفت: بنیانگذار انقلاب اسلامی یک عالم و روحانی بود که سال‌ها در حوزه علمیه قم تحصیل کرد و تا زمانی که از سن مبارکشان گذشته بود، کسی در وجودش جز صداقت و پاکی، چیزی ندیده بود.

او می گوید: رنج مردم برای امام بسیار سخت بود و شدیداً علاقمند به هدایت و نجات مردم بود. امام  همانند پیامبر اکرم (ص) نسبت به مردم رئوف و رحیم بود و به نام دین و با توکل به خدا این انقلاب را شکل داد.

به گفته او سرنگونی طاغوت تنها گام اول در این انقلاب بود چرا که باید در گام‌های بعدی به جای آن تمدن اسلامی، عزت، قدرت و عرت و ترقی اسلام را در این کشور جایگزین کنیم.

حجت الاسلام محمدی گفت: مسئولان این حکومت باید مانند امام راحل (ره) همواره در میدان خدمت به مردم حضور یابند و سختی‌ها را به دوش کشند.

او می گوید: اگر مسئولان ما این گونه عمل کرده بودند و برخی تنها به فکر ثروت اندوزی نبودند، اکنون پس از ۴۰ سال باید شاهدساخته شدن این کشور می‌بودیم.

به گفته او دشمن می‌داند که اگر جکومت اسلامی در این کشور برقرار شود، ظهور امام زمان (عج) را به دنبال خواهد داشت لذا از هر تلاشی برای عقب نگه داشتن کشورمان بهره می‌گیرد.

او گفت: دشمن در جبهه نفوذ نیز آسیب‌های فراوانی را به کشورمان طی این جهار دهه وارد کرده است.

مسئول دفتر نمایندگی شورای نگهبان در استان یزد گفت: تبلیغات منفی دشمن برای نامید کردن مردم را نوع دیگری از دشمنی استکبارگران ذکر کرد.

او می گوید:  ایشان می‌فرمودند؛ ولایت فقیه چیزی نیست که مجلس خبرگان ایجاد کرده باشد، بلکه ولایت فقیه را خداوند همانگونه که ولایت رسول الله (ص)، ایجاد کرده است لذا هرگاه به ولایت فقیه پشت کرده یا کنیم، با شکست مواجه خواهیم شد.

به گفته او کسانی که مخالف ولایت فقیه هستند، با امام زمان (عج) میز محالف خواهند بود، چون آن‌ها با راه ولایت فقیه و این مسیر مشکل دارند و مخالف آن هستند لذا با امام زمان نیز در هنگام ظهور مخالفت خواهند کرد.

حضور خدام رضوی و پرچم متبرک آستان قدس رضوی در این مراسم، عزاداری هیئت‌های حسینی و عزاداری با حضور مردم و مسئولان از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار