امام جمعه بافق:

زمان شناسی اصلی‌ترین شاخصه بصیرت است

حجت‌الاسلام سعادت‌فر گفت: مهمترین رکن بصیرت، زمان شناسی، اعتقاد به وجود دشمن و شناخت اهداف و ابزار او است.

حجت‌الاسلام رضا سعادت‌فر گفت: اهداف دشمن در نظام اسلامی، بی انگیزه کردن جوانان، ناامید کردن آنان، ترویج اشرافیگری و بی بندوباری است و فضای مجازی و رسانه‌ها نیز بر این موضوع دامن زده اند.

او گفت: دشمنان فرهنگ انتظار را کمرنگ کرده اند و اگر با بصیرت، آگاهی و ایمان وارد نشویم، سرمایه‌های اصیل انقلاب از دست می‌رود و جامعه را بی‌انگیزه می‌کند.

امام جمعه بافق گفت: از نفس افتادگان انقلاب، در کلاب هوس و فضای مجازی از برگشتن از اعتقاد به ولایت فقیه می‌گویند که این افراد کسانی هستند که به هوس‌های خود نرسیده‌اند و نمی‌دانند ولایت فقیه در عمق وجود شیعیان است.

او گفت: دشمنان در حال توطئه هستند و باید قوه قضاییه بیشتر هوشیار باشد تا با بصیرت این توطئه‌ها را خنثی کند.

سعادت‌فر گفت: امروز سالروز تخریب قبرستان بقیع است و این نشان می‌دهد دشمنان اسلام و نظام اسلامی تمام قدرت خود را برای خدشه دار کردن دین به‌کار می‌برند و دست به هر جنایتی می‌زنند.

او گفت: تخریب قبور ائمه بقیع به‌وسیله دست پرورده‌های صهیونسیت انجام شد و با این کار قصد جدا کردن مردم از ائمه را داشتند.

خطیب جمعه بافق گفت: دشمنان هر زمان، با ایجاد فرقه‌ها و گرو‌هایی مانند داعش می‌خواهند محبت شیعیان را نسبت به امامان و اهل بیت (ع) کمرنگ کنند، اما غافل هستند که این عشق و محبت و ارادت ریشه در وجود شیعان دارد.

او گفت: کارگران، معلمان و شوراها، این سه قشر مهم جامعه باید زمان شناس باشند تا بتوانند اهداف خود را که ساختن جامعه‌ای با فرهنگ ظهور است، محقق کنند.

سعادت‌فر گفت: شورا نباید تحت تاثیر فضای مجازی و هوا و هوس افراد باشند و معلمان نیز مدارس را پادگان سرباز پروری امام زمان (عج) قرار دهند و زمینه را برای صبح ظهور آماده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.