سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و دیگر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان با کارمزد ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ساله است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در خصوص جزئیات اعطای تسهیلات کمک ودیعه مسکن گفت: ثبت نام برای وام کمک ودیعه مسکن از طریق سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن وزارت راه و شهرسازی به نشانی saman.mrud.ir در بخش ثبت نام تسهیلات کمک ودیعه انجام می‌شود.

علیرضا قاری‌قرآن می‌گوید: ثبت نام برای این تسهیلات از روز پنج شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ آغاز شده است که سقف تسهیلات کمک ودیعه مسکن در مرکز استان اصفهان و سایر نقاط شهری به ترتیب ۷۰ و ۴۰ میلیون تومان است. همچنین بسته به اینکه تقاضا‌ها در کدام شهر‌ها و چه تعداد باشد قطعا روی تعدادی که می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند تاثیر می‌گذارد.

افرادی که متقاضی دریافت تسهیلات ودیعه و اجاره مسکن هستند باید دارای اجاره‌نامه و کد رهگیری باشند.

او نرخ سود تسهیلات ودیعه مسکن ۱۸ درصد و طول دوره بازپرداخت ۵ساله است؛ و در حال حاضر افرادی در اولویت دریافت وام ودیعه مسکن و معرفی به بانک هستند که سال‌های گذشته وام ودیعه را دریافت نکرده‌اند.

به گفته مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان در سال ۱۴۰۰، تعداد ۱۶۰ هزار نفر جهت دریافت وام کمک ودیعه مسکن در استان اصفهان ثبت نام کردند که از این تعداد ۵۱ هزار نفر حائز شرایط شناخته شدند و ۲۷ هزار و ۵۷۴ نفر نیز وام را دریافت کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.