رئیس مرکز اورژانس تهران رعایت چند توصیه بهداشتی را برای شرکت کنندگان در مراسم رحلت امام (ره) الزامی دانست.

یحیی صالح طبری درباره توصیه های بهداشتی به شرکت کنندگان در مراسم رحلت امام خمینی (ره) گفت: واحدهای بهداشت و درمان تمام شیوه نامه های بهداشتی را برای پیشگیری از بیماری کرونا و رعایت برگزاری مراسم رحلت امام (ره) پیش گرفته اند.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: اورژانس تهران و وزارت بهداشت، ۱۸۵ دستگاه آمبولانس، ۴ واحد بیمارستان صحرایی، ۱۲ درمانگاه، ۸ دستگاه اتوبوس آمبولانس، حدود ۵۰۰ نفر پرسنل در مراسم رحلت امام (ره) شرکت داشته اند تا بتوانند مراسم را به صورت کامل پوشش دهند.

به گفته او، در مراسم امروز ۵۵ دستگاه موتور آمبولانس برای خدمت رسانی به زائران اعزام کرده ایم و یک دستگاه اتوبوس دو طبقه خون گیری که متعلق به سازمان انتقال خون گیری بود در مراسم امروز حضور داشتند و استقبال مردم از اهدای خون خوب بود.


صالح طبری افزود: در دستور کار داشتیم تا تمام مهمانانی که قصد شرکت در مراسم رحلت امام (ره) را داشتند حتما ۲ یا ۳ دز واکسن کرونا را تزریق کرده باشند و کارت واکسن و تست منفی کرونای ۲۴ ساعت گذشته را هم همراه خود از شهر مبدا می آوردند.

رئیس مرکز اورژانس تهران افزود: به همه زائران توصیه کردیم که به ازای هر ۶ ساعت، ماسک همراه خود بیاورند تا بتوانند در مراسم شرکت کنند.

او گفت: اورژانس تهران تا آخرین فرد ترخیص شده از مراسم امام (ره) در کنار مردم خواهد ماند. از مردم خواهشمندم در زمان برگشت از مراسم حتما دقت لازم را داشته باشند؛ چرا که احتمال شلوغی و ترافیک در جاده ها وجود دارد و مایعات را به میزان کافی در فصل گرمای سال بنوشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار