کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: دمای هوا تا روز چهارشنبه این هفته در مناطق گرمسیر این استان به ۴۱ درجه سلسیوس خواهد رسید.

زهرا مبشری گفت: سه شنبه و چهارشنبه گرمترین روز‌های هفته جاری خواهد بود،  دمای هوای مشهد امروز با ۲ درجه کاهش نسبت به دیروز، به ۳۱ درجه تقلیل خواهد یافت، اما از فردا روند افزایشی دما در این شهر آغاز خواهد شد، به طوری که تا روز چهارشنبه دمای هوا در این شهر به ۳۹ درجه سلسیوس می‌رسد.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: تا پایان روز چهارشنبه این هفته بارندگی در سطح استان نخواهیم داشت و پدیده غالب در این بازه زمانی، وزش باد شدید و خیلی شدید، به خصوص در مناطق جنوبی و غربی خراسان رضوی خواهد بود.

مبشری گفت: در ۲۴ ساعت گذشته بیشترین سرعت وزش باد از تایباد با ۴۷ کیلومتر در ساعت ثبت و گزارش شده است، در شبانه روز گذشته دمای هوای مشهد بین ۱۹ تا ۳۳ درجه سلسیوس در نوسان بود که پیش‌بینی می‌شود امروز در گرمترین و خنکترین ساعات به ترتیب ۳۲ و ۱۱ درجه بالای صفر را به ثبت برساند.

او گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته، شهرستان‌های قوچان و سرخس به ترتیب با کمینه دمای هوای ۱۰ و ۳۶ درجه سلسیوس خنکترین و گرمترین مناطق خراسان رضوی بوده اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.