نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: ایران از نظر قدرت نظامی در منطقه و جهان یک قدرت برتر است و با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده است.

حجت‌الاسلام سیدمصطفی طباطبایی‌نژاد شامگاه جمعه در آیین گرامیداشت سالگرد رحلت امام خمینی (ره) در اردستان گفت: امروز هیچ کشوری نمی‌تواند به ایران بگوید چه و چنان کن در صورتی که قبل از انقلاب، آمریکایی‌ها عزل و نصب‌ها را مشخص می‌کردند.

او گفت: اکنون رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مقتدارانه در مقابل استکبار جهانی ایستاده‌اند، امروز مردم در کشور تصمیم می‌گیرند و با توکل بر خداوند متعال، پرقدرت در مقابل استکبار ایستاده‌اند.

دومین دستاورد نظام، استقلال نظامی با فرماندهی رهبر معظم انقلاب اسلامی است، به طوری که همه نیرو‌های مسلح تحت فرمان ایشان امنیت را تامین می‌کنند و هرگز کودتا در کشور رخ نمی‌دهد.

به گفته حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد ایران از نظر قدرت نظامی در منطقه و جهان یک قدرت برتر است و با اقتدار در مقابل دشمن ایستاده است.

سومین دستاورد در زمینه علم و فنآوری است که از نظر علمی بسیار پیشرفته کرده‌ایم و در بهداشت، درمان و دارو در وضعیت بسیار خوبی قرار داریم، همچنین در موضوع انرژی هسته‌ای بسیار قدرتمندیم.

او با تاسف یکی از چالش‌های موجود کشور ضعف اقتصادی است، گفت: دولت تلاش دارد با جراحی اقتصادی موضوع را حل کند که این مهم مشکل‌هایی برای مردم فراهم کرده و احتکار و وجود مفسدان اقتصادی مشکل را افزایش داده که همه باید دست به دست هم دهند تا مشکل رفع شود.

حجت‌الاسلام طباطبایی‌نژاد می‌گوید: با رحلت حضرت امام (ره) و خاکسپاری ایشان در ۱۴ خرداد ۶۸، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری انتخاب شدند تا راه امام (ره) ادامه داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری با یادآوری مطرح کردن جهاد تبیین از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی، گفت: این موضوع مخصوص مسئولان نیست، بلکه همه مردم را شامل می‌شود و باید ضعف مدیران به آنان گوشزد و دستاورد‌های نظام بازگو شود، چرا که وظیفه همه ما روشنگری و اعلام ضعف‌هاست.

شهرستان اردستان با افزون بر ۴۳ هزار نفر جمعیت در ۱۱۸ کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.