نمایشگاه بزرگ خودرو‌های تیونینگ و آپشن با حضور شرکت کنندگانی از پنج استان کشور در کرمانشاه برپا شد.

 رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمانشاه گفت : نمایشگاه بزرگ خودرو‌های تیونینگ و آپشن با حضور ۱۲۰ خودرو در محل مجموعه ورزشی ۱۵ خرداد کرمانشاه برگزار شد.

به گفته محمدجواد کرانی به حضور پنج استان در این همایش اشاره کرد و گفت : خودرو‌های تیونینگ و آپشن معمولا به خودرو‌هایی گفته می‌شود که صاحبان آن‌ها با انجام برخی دستکاری‌ها مانند ارتفاع دادن، اسپرت کردن و نصب وسایل جانبی آن‌ها را از سایر خودرو‌ها متمایز می‌کنند.

یکی از اهداف برپایی این نمایشگاه در اختیار قرار دادن فرصتی به جوانان علاقمند به این نوع خودرو‌ها برای نشان دادن خودروهایشان است و از طرفی بتوانند باهم درخصوص تجربه هایشان باهم تبادل نظر داشته باشند.

اخیرا تیم اعزامی کرمانشاه به رقابت‌های "موتوراندرو" قهرمانی کشور که در ارس برگزار شد، توانست در جایگاه سوم این رقابت‌ها قرار گیرد.

مسابقات ریس اتومبیلرانی قهرمانی کشور در تهران برگزار می شود سه نفر از ورزشکاران کرمانشاهی در این رقابت‌ها حضور داشتند که یکی از آن‌ها در جایگاه دوم کشوری قرار گرفت.

کرمانشاه در برگزاری رقابت‌های "هارداندرو" قهرمانی کشور میزبان است این رقابت‌ها تیرماه در شهرستان کنگاور برگزار می‌شود و ورزشکارانی از سراسر کشور در این رشته که مربوط به مسابقات موتورسواری در کوهستان است شرکت می‌کنند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.