شهردار کرمانشاه با بیان اینکه ورزش عامل توسعه است گفت : کسب مدال توسط ورزشکاران در عرصه جهانی اعتبار ملی و حیثیت کشور است.

نادر نوروزی گفت : مقرر بود وزیر محترم ورزش و جوانان امروز حضور داشته باشند و برنامه ریزی‌های آن انجام شده بود که بدلیل مشغله کاری او محقق نشد.

به گفته شهردار کرمانشاه یکی از شاخص‌های توسعه مسئله ورزش است در گذشته می‌گفتند ورزش به سلامتی تن کمک می‌کند و تعاریف مختلفی برای آن وجود داشت، اما هرچه زمان گذشت اهمیت آن بیشتر شد.

اکنون ورزش توسعه جامعه است مدال آوردن یک ورزشکار امری ساده نیست چراکه برای کسب آن برنامه ریزی مفصلی انجام شده و یک کار تیمی است.

رشد ورزش در جامعه نیازمند برنامه ریزی است جامعه‌ای می‌تواند در ورزش موفق باشد که ساختاری قوی داشته باشد.

توسعه ورزش نیازمند کسب علم، ساختار، بودجه و... است و ورزش باید شاخص توسعه داشته باشد کسب مدال‌ها توسط قهرمان به معنای توسعه یافتگی است.

کسب مدال جهانی حیثیت ملی یک کشور است و رقابت در دنیا و در تمامی زمینه‌ها وجود دارد یکی از این رقابت‌ها عرصه‌ها ورزش است.

کسب مدال توسط ورزشکاران در عرصه جهانی اعتبار ملی در پی خواهد داشت خیلی از جوامع ما را به نام همین قهرمانان می‌شناسند.

از دیدگاه داخلی ورزشکاران الگوی جامعه هستند وجود این ورزشکاران و ترغیب جوانان به امر ورزش باعث شور و شوق در جامعه می‌شود.

اهمیت ورزش قهرمانی بسیار مهم است هیأت ورزش‌های ناشنوایان کرمانشاه با برنامه ریزی، زحمت کشیدند، تلاش کردند و امروز نتیجه گرفتند که جای تقدیر دارد.

بعنوان شهردار کرمانشاه و به نمایندگی از جامعه شهر از این عزیزان تقدیر و تشکر می‌کنم و بی‌شک مردم کرمانشاه نیز خرسند اند که می‌توانیم قهرمان در سطح جهان داشته باشیم.

ورزش صدور فرهنگ است

عضو شورای اسلامی شهر کرمانشاه گفت: ورزش صدور فرهنگ و اقتصاد به جهانیان است.

هاشم درویشی گفت: ورزش صدور فرهنگ و اقتصاد به جهانیان است.

اکنون ورزش علمی شده است ورزش جایگاه ویژه‌ای دارد چراکه امنیت جامعه در گرو سلامتی جامعه است.

اگر مخارجی که برای ترک بزه و اعتیاد هزینه می‌کنیم در ورزش هزینه کنیم پیشگیری خواهد بود متأسفانه کرمانشاه در جایگاه فلاکت، بیکاری و مواد مخدر رتبه بالایی دارد که خطرناک است.

برای حل این موارد باید بدنبال پیشگیری باشیم، که یکی از راه‌ها ورزش است.

در محتوای ورزش موضوع اخلاق مداری و پهلوانانی مهم است کرمانشاه جایگاه بالایی در زمینه‌های مختلف ورزشی دارد، در آمایش سرزمینی ۴۸ هیأت ورزشی مستعد هستیم.

کشتی کرمانشاه باید پایلوت کشور باشد حضور قهرمانان و پهلوانانی همچون برادران محبی در کرمانشاه مایه افتخار است.

کرمانشاه استانی کم آب است، اما اعضای تیم ملی قایقرانی کرمانشاهی هستند این موضوع نشان از وجود سرمایه است که باید از آن استفاده کرد.

در خزانه ورزش پولی وجود ندارد و به کرمانشاه باید بیشتر توجه شود کرمانشاه اولین زورخانه کهن ایران را داشته است و هم اکنون نیز پا برجاست و از ۴۵۰ سال پیش تاکنون همان سازه و ترکیب وجود دارد.

کرمانشاه مظلوم است، ورزشکاران ما نه شغلی دارند نه وضعیت مناسبی، دوران قهرمانی کوتاه است و عمر آنان می‌گذرد، اما آنان دنبال کار و وام هستند و نسبت به آنان بی مهری می‌شود لذا توجه به آنان باید افزایش یابد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.