مدیر گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : با ابلاغ قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران سال ۱۴۰۰ سال متفاوتی برای گزینش دانشگاه بود.

فرهادی گفت : تعداد ۳۵۱۸ نفر از پرسنل دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه مشمول طرح تبدیل وضعیت ایثارگران بودند.

به گفته مدیر گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بر این اساس ۶ ماهه‌ی دوم پارسال اوج فعالیت هسته‌ی گزینش دانشگاه بود که با توکل به خدا و همکاری خوبی که همکاران گزینش داشتند موفق شدیم در آن محدوده‌ی زمانی فرایند گزینش این عزیزان را به سرانجام برسانیم.

در خصوص چگونگی روند مصاحبه و گزینش، جلسات متعدد با سرپرست و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه برگزار شد و برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفت.

علیرغم تلاش بی وقفه همکاران گزینش دانشگاه به دلیل حجم کاری زیادی که وجود داشت برای انجام فرایند گزینش این افراد از کسانی که از تجربه کافی در زمینه‌های تحقیقات و مصاحبه برخوردار بودند و از نیرو‌های گزینش سایر ادارات به ویژه آموزش و پرورش استفاده کردیم و توانستیم در مدت زمان تعیین شده فرایند تحقیقات را انجام دهیم.

جهت تسریع در روند فرایند مصاحبه نیاز به فضای کاری وجود داشت که با توجه به تعطیلی دانشکده‌ها، مصاحبه در دانشکده پیراپزشکی و در ده کلاس درس این دانشکده انجام شد و پس از بازگشایی دانشکده‌ها نیز این روند در مجموعه ورزشی شهدای دانشگاه و با پارتیشن بندی سالن ورزشی این مجموعه در نهایت سرعت و دقت ادامه یافت.

به گونه‌ای که در این مدت همکاران ما روزانه ۱۰۰ مورد مصاحبه را انجام می‌دادند و ۹۹ درصد کار گزینش افراد تا پایان اسفند ماه ۱۴۰۰ به پایان رسید که در نوع خود بی نظیر بود که نتیجه‌ی مدیریت همکاران هسته‌ی گزینش دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و تلاش و همت آن‌ها بود.

فرایند مصاحبه جهت یک درصد باقیمانده نیز همچنان در حال انجام است، در پارسال ۴۳۷۲ نفر تحت عناوین مختلف ازجمله تبدیل وضعیت و استخدام به گزینش معرفی شدند که ۲۶۰۰ نفر مرد و ۲۰۴۶ نفر زن بودند.

پس از انجام مصاحبه از این افراد، برای تعداد ۴۰۰۴ نفر یعنی ۸۶.۱۸ درصد رأی مثبت صادر شد و تبدیل وضعیت و استخدام آن‌ها بلامانع اعلام شد.

پرونده‌ی تعداد ۵۵۱ نفر از افراد معرفی شده به هسته‌ی گزینش دانشگاه نیاز به ارزیابی مجدد داشتند که ۱۱.۸ درصد از مصاحبه شوندگان را شامل می‌شود مشروط اعلام شد که پس از بررسی مجدد، رای آن‌ها اعلام خواهد شد.

در فرآیند انجام مصاحبه توسط همکاران هسته‌ی گزینش دانشگاه در این مدت حدود ۱.۹۶ درصد پرونده‌ها موافقت نشده است که اکثر این افراد شرایط اختصاصی جهت تبدیل وضعیت یا استخدام را نداشته اند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.