آیت الله حسینی همدانی گفت: امام خمینی (ره) تشکیل حکومت را برای برقراری عدالت لازم می‌دانستند.

امام جمعه کرج گفت:۱۴ خرداد سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و آغاز رهبری مقام معظم رهبری  در سال ۶۸ است، ۲ واقعه مهم و تاریخی که هر کدام آثار فراوانی در تثبیت و تحکیم انقلاب برجای گذاشته است.

او می گوید: یکی از مسائل مهم که باید در همه ایام سال مبنای رفتاری و روشی عناصر، گروه های سیاسی و معتقدان به پیروی از امام(ره) باشد تببین شخصیت ابعاد معمار کبیر انقلاب است که باید در همین راستا نیروهای انقلاب باید در تببین شخصیت امام(ره) بزرگمردی که روند تاریخ معاصر ایران و جهان را تغییر داد بیشتر سخن بگویند.

امام جمعه کرج گفت: همان مکتبی که در این سال‌ها به تعبیر رهبر معظم انقلاب ما را سالم از گردنه های خطرناک عبور داده، سطح عزت ملی و شرافت بین المللی ما را بالا برده است بر همین اساس می خواهند تا این مکتب و این راه را از بین ببرند، در همین راستا نیاز است با بیان حقایق زندگی حضرت امام(ره) و تببین منش زندگی سیاسی، اجتماعی و فرهنگی که در مکتب ایشان در عرصه های مختلف وجود دارد پرداخته و از انحراف آن جلوگیری شود که این خود بخشی از جهاد تببین است که انقلاب را حفظ می کند.

آیت الله حسینی همدانی می‌گوید: حفظ این نام در واقع آن نام را نیز به همراه خواهد داشت، امروز می بینیم جریانات انحرافی و عده ای به نام عدالت خواهی که خود این عنوان باید با هدف جلوگیری سوءاستفاده باید تببین شود در کنار بخشی از اصلاح طلبان امام(ره) را تحریف می کنندکه به تعبیر رهبر معظم انقلاب عده ای امام را به عنوان یک شخصیت محترم سیاسی معرفی می کنند.

او گفت: 

حسینی همدانی گفت: امام خمینی(ره) انسانی موحدی بود که در همه حال توحیدی فکر و عمل می کرد و با همین دیدگاه در مسایل مختلفی که برای انقلاب پیش آمدند حرکت و با استکبار جنگیده و نظام سیاسی اسلام را ایجاد و مستحکم کردند، امام(ره) یک عارف کامل بود.

او می‌گوید: عدالت در اندیشه ایشان نقش محوری دارد لذا به مردم سازی اقتصاد تاکید داشتند و اساسا تشکیل حکومت را برای برقراری عدالت لازم می دانند.

امام جمعه کرج گفت: این شخصیت الهی تمام قدرت های مادی را هیچ می دید و در همه حال با اعتماد و توکل به خدا قدم برمی‌داشت و مردم ایران را در پناه همین توکل و به کمک الهی تا جایی برد که به خود باوری رسیدند.

او می گوید: با همین روح توحیدی مردم را به عرصه ما می توانیم و حرکت به سمت استقلال کشور در تمام زمینه ها کشاند.

آیت الله حسینی همدانی گفت: این بی اعتنایی بیش از چهل سال است که ادامه داشته و مردم بر سر موضع خودشان نسبت به سران استکبار و به خصوص آمریکا بوده و در هر فرصتی شعار همیشگی خود را تکرار می کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.