نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

دولت سیزدهم میراث دار بدهی‌های دولت قبل است

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت کنونی با تمام تلاش‌های شبانه روزی تا ۵ سال آینده باید بدهی‌ها و تاوان دولت قبل را بدهد.

خسروی در جمع مردم در هیئت ابوالفضلی بیرجند گفت: دولت کنونی با تمام تلاش‌های شبانه روزی و فداکاری هایی که انجام می دهد تا ۵ سال آینده باید بدهی‌ها و تاوان دولت قبلی را بدهد و مشکلات ما نتیجه عمل نکردن دولت قبل به حرف رهبر در بحث برجام است.

او گفت: در دنیای امروز مشکلات فراوانی وجود دارد از کرونا گرفته تا گرانی ها، اما می توانیم با در نظر گرفتن خدا، اهل بیت و معنویات در عملکردمان امور را به بهترین شکل ممکن پیش ببریم.

خسروی گفت: نه تنها به دولت قبلی امیدی نداشتیم بلکه کم کاری‌های آنان فراموش شدنی نیست و به سختی می‌شود جبران کرد و ما به دولت جدید و رئیس جمهور فعلی امیدواریم.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست در کنار افزایش یارانه‌ها، نظارت‌ها در بازار را افزایش دهد تا مردم دچار افزایش مشکلات اقتصادی نشوند.

او گفت: دشمن به دنبال انحرافات است و از وزارت فرهنگ و ارشاد انتظار می‌رود جشنواره کن را تحریم کرده و با این افراد که به مقدسات مردم توهین می‌کنند برخورد شود و تنها به عذرخواهی اکتفا نکنند.

خسروی گفت: عده‌ای برای وطن جان نثار کردن، اما عده‌ای از خدا بی خبر نیز برده صهیونیست‌ها شده و در جشنواره کن با یک فیلم به عقاید خود و امام رئوف توهین می‌کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: دشمن در تهاجم فرهنگی بویژه در نوجوانان و جوانان پیشی گرفته و باید نسل جوان را آگاه ساخت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار