فرمانده سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی از برخورد با افرادی که در مافیای مختلف اقتصادی و معیشت مردم دخیل هستند، خبرداد.

سردار سید هاشم غیاثی گفت: سپاه حافظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی است و با افرادی که دخیل در مافیای مختلف اقتصادی و معیشت مردم هستند تعارف ندارد و برخورد می‌کند چرا که معتقدیم نباید با معیشت مردم بازی شود.

او گفت: مافیای فساد در موضوع نان، گوشت و مرغ به عنوان کالای اساسی و معیشتی مردم در این ایام فعال بوده و در این اوضاع سخت در حال کسب درآمد بودند و در پی اقدامات همین مفسدان در عرصه‌های اقتصادی، بدبینی به نظام اسلامی ایجاد کرده بودند که برخورد قاطعانه صورت گرفت.

فرمانده سپاه امام رضا(ع) گفت: جراحی اقتصادی دارای برکات زیادی است و از جمله این برکات می‌توان به کشف پشت صحنه‌های شبکه فساد اشاره کرد که اگر غیر از این موارد اتفاق می‌افتاد همواره شبکه مافیای اقتصادی در جامعه وجود داشتند و کشف نمی‌شدند و دولت‌ها نیز بی اطلاع از این موارد فعالیت خودشان را ادامه می‌دادند و مردم نیز در حال تحمل فشار‌ها بودند.

سردار غیاثی گفت: برخی افراد دارای سابقه محوریت در برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی متأثر از فضای مجازی شدند و حرف‌های بیگانگان را تکرار می‌کنند، در این شرایط ما باید تکالیف خود را بدانیم.

او گفت: خودمان را به عنوان خادمان مردم در حل مشکلات اقتصادی موظف دانستیم و به عنوان مسئول نظام اسلامی احساس تکلیف کردیم که در همین راستا در پیگیری صورت گرفته با حقایق مواجه شدیم و مردم نیز از اینکه سپاه وارد میدان شده ابراز خرسندی می‌کردند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: بایستی نظارت و رصد بازار و معیشت مردم ادامه داشته باشد، باید مسئولان به صورت پیش‌دستانه و با آینده نگری به سراغ شناسایی و رفع مشکلات مردم در شرایط خاص بروند.

سردار غیاثی گفت: کار قرارگاهی یعنی پای کارآوردن تمامی ظرفیت‌ها برای پیشبرد اقدامات که در حوزه صالحین بسیج نیز دستورالعمل‌های لازم وجود دارد و باید همکاری‌های متقابل با دستگاه‌ها و متولیان امر تعریف شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.