مراسم تکریم و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین برگزار شد.

در مراسمی از خدمات غلامرضا نقیب زاده نایینی مدیر اسبق شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین تقدیر و امیر عبدالله قاسمی به عنوان سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین معرفی شد.

الهام آزاد نماینده مردم نایین و خور و بیابانک در مجلس شورای اسلامی گفت: مدت زمانی که بنده توفیق خدمتگزاری در شهرستان‌های نایین و خوروبیابانک را پیدا کرده‌ام هر زمانی که با آقای دکتر نقیب زاده تماس داشته و مطالبه مشکلات را مطرح نموده ام ایشان با کمال صداقت و با تلاش تمام در صدد رفع مشکلات اقدام نمودند.

او می‌گوید: یکی از خصایص خوب مدیر اسبق این بود که در مجموعه خود اقدام به کادر سازی نموده است به گونه‌ای که هم اکنون معاون خود را به عنوان مدیر شبکه آماده و جایگزینی بسیار خوب برای خود تربیت کرده است.

نقیب زاده مدیر اسبق شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین نیز در این مراسم گفت: ۵۲ میلیارد تومان اعتبار برای بیمارستان افضلیان اختصاص یافته و قرارداد آن منعقد گردیده که امیدوارم هرچه سریعتر شاهد بهره برداری از این بیمارستان و ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان نایین باشیم.

دکتر امیر عبدالله قاسمی سرپرست جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان نایین نیز گفت: امیدوارم با حمایت مسئولان شهرستان و مساعدت رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بتوانیم در خدمت رسانی به مردم شریف شهرستان خصوصا در حوزه درمان گام برداریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.