قرارگاه جهادی شهید شمس الدین حسینی با حضور مسئولان ادارات شهرستان نایین در روستاهای دهستان لای سیاه ، فعالیت خود را آغاز کرد .

الهام آزاد نماینده مردم شهرستان‌های نایین و خور و بیابانک گفت: برای اولین بار قرارگاه جهادی شهید شمس الدین حسینی با هدف خدمت به مردم روستا‌ها راه اندازی شده و در ابتدا ۲۳ روستای دهستان لایه سیاه در این مرحله از قرارگاه جهادی مورد بازدید و بررسی مسئولان ادارات قرار میگیرد.

آزاد با تشریح روند اجرایی این قرارگاه جهادی گفت: تیم‌های مختلف با حضور مسئولان محترم ادارات شهرستان نایین برای رفع دغدغه و مطالبات و مشکلاتی که مردم قبلا مطرح کرده بودند و همچنین کاهش روند اداری و تسریع در پاسخگویی و خدمات رسانی به این روستا‌ها اعزام شدند.

عضو کمیسون اصل نود مجلس شورای اسلامی می گوید: قطعاً این کار منشاء خیر و برکت خواهد بود و امیدواریم بتوانیم همه ما با همت و کمک همدیگر بارقه امید را در دل مردم روشن کنیم و در راستای اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی که در آن مسئولان خدمتگزار مردم هستند، حرکت کنیم.

بخشداری، گاز، برق، آب، راهداری، بنیاد شهید، بهداشت و درمان، دامپزشکی، بنیاد مسکن، جهادکشاورزی، تعاونی و دهیاری، بسیج سازندگی، فنی حرفه‌ای، بهزیستی و حوزه علمیه، از زمینه فعالیت‌های این قرارگاه در روستا‌های دهستان لای سیاه است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.