دادستان مهاباد از دستور جدی به شهرداری و نیروی انتظامی در خصوص جلوگیری از حوادث مشابه با متروپل آبادان در سطح شهرستان و ممانعت از ساخت و ساز‌های غیر مجاز خبر داد.

مهراب پوراکبر با اشاره به حادثه اخیر در ساختمان متروپل آبادان که منجر به جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز و بروز خسارات مالی زیادی شده، گفت: موضوع نظارت بر ساخت و ساز‌ها و جلوگیری از ساخت و ساز‌های غیرمجاز با هدف پیشگیری از بروز حوادث مشابه از مدت‌ها قبل با جدیت از سوی این دادستانی دنبال می‌شود و در ماه‌های اخیر دستورات قضایی موکّد به شهرداری و مرجع انتظامی و سایر نهاد‌های متولی صادر شده تا با جدیت با ساخت و ساز‌های غیرمجاز برخورد و نسبت به توقیف تمامی ماشین آلات و تجهیزاتی که در این زمینه فعالیت می‌کنند اقدام شود.

دادستان عمومی و انقلاب مهاباد گفت: اخیرا تعدادی افراد با نادیده گرفتن مقررات قانونی اقدام به ساخت و ساز غیرمجاز در قالب پیمانکاری و شرخری برای سایرین نموده و سعی می‌کنند اقدامات غیرقانونی خود را با تهدید و تطمیع عوامل اجرائیات شهرداری و سایر نهاد‌های متولی پیش ببرند که این دادستانی دستورات قاطع به مرجع انتظامی جهت شناسایی و بازداشت آنان را صادر کرده و هیچگونه مماشاتی در برخورد با چنین اشخاصی که نظم و امنیت جامعه را به هم میزنند وجود نخواهد داشت.

طی هفته‌های گذشته برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز در سطح شهر مهاباد به شدت از سوی مراجع ذیربط دنبال شده و چندی پیش با دستور دادستانی تعدادی از سازه‌های غیر مجاز حاشیه سد مهاباد نیز تخریب شدند.

برخورد با ساخت و ساز‌های غیر مجاز و تجاوز به اراضی ملی یکی از مطالبات بحق مردم شهرستان مهاباد محسوب می‌شود که با جدیت از سوی دادستان مهاباد در مقام مدعی العموم پیگیری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.