وزیر جهاد کشاورزی گفت: در سفر هیات دولت به آذربایجان شرقی، دو هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای بخش کشاورزی این استان در نظر گرفته شده است.

سید جواد ساداتی‌نژاد که به عنوان نماینده رئیس جمهور در سفر استانی به شبستر سفر کرده است  گفت: این استان درصد بالایی از اعتبارات سفر‌های استانی در بخش کشاورزی را به خود اختصاص داده است.

این استان یکی از قطب‌های بسیار خوب در حوزه کشاورزی و دامپروری کشور است و امیدواریم از محل مصوبات سفر نیز اتفاقات خوبی رقم بخورد.

از مجموع حدود ۲ هزار نفری که در آذربایجان شرقی برای دریافت تسهیلات برای طرح مردمی‌سازی ثبت نام کرده‌اند تا شب گذشته حدود ۵۰۰ نفر تسهیلات خود را در قالب دامدار کارت یا سایر تسهیلات دریافت کرده‌اند.

در تعطیلات پیش رو در روز‌های جمعه، شنبه و یکشنبه شعب بانک کشاورزی در سراسر کشور مشغول فعالیت است و امیدواریم تا پایان تعطیلات بتوانیم همه افرادی که خواستار دریافت تسهیلات سرمایه در گردش طرح هدفمندی یارانه‌ها بودند را تکمیل کنیم تا تولیدکنندگان بتوانند نهاده‌های دامی خود را خریداری کرده و به تولید بپردازند.

این شهرستان الگوی بسیار ایده‌آل در کار‌های عمرانی و مشارکتی در بحث آموزش و زیرساختی است و این موضوع سبب شده که در حوزه‌های تولیدی نیز رونق بسیار خوبی در این شهرستان ایجاد شود.

شهرستان شبستر قطب تولید مرغ و تخم‌مرغ، دامپروری و باغات در استان است و ما با ارائه تسهیلات به تولیدکنندگان کمک خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.