شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از مردم استان خواست در مراسم گرامیداشت ۱۴ و ۱۵ خرداد شرکت کنند.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین با صدور اطلاعیه‌ای از مردم استان خواست در مراسم ۱۴ و ۱۵ خرداد شرکت کنند.

در این اطلاعیه آمده است: حضرت امام خمینی (ره) حقیقتی همیشه جاودان و خاموش‌نشدنی است که با زلال اندیشه‌های پاک و نورانی و هدایت‌های داهیانه خود در نهضت الهی‌اش پایه‌گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و معمار کبیر انقلاب اسلامی شد، به طوری که به فرموده مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) " این انقلاب بی نام خمینی (ره) درهیچ کجای جهان شناخته شده نیست. " به درستی که خمینی، روح بلند خدا بود در کالبد زمان و این روح خدا همیشه در قلوب و حافظه ملت بزرگ ایران و آزاداندیشان جهان جاودانه خواهد ماند.

چهاردهم خرداد اگر چه با ارتحال بنیانگذارکبیر انقلاب اسلامی از غم بارترین روز‌های تاریخ پس از انقلاب اسلامی در قرن گذشته است، اما دوران حیات طیبه و انقلاب الهی و پیامبرگونه‌اش خواب راحت را از مستکبران عالم ربود و تمامی معادلات سیاسی جهان را بر هم ریخت.

در بخش دیگر این اطلاعیه آمده است: در چهاردهم خرداد از طرف دیگر یک اتفاق و اقدام تحسین برانگیزی رخ داده که معرفی به موقع خبرگان رهبری در تعیین و معرفی خلف صالح و جانشین بر حقش امام خامنه‌ای (مدظله العالی) بعنوان جانشین حضرت امام خمینی بود که راه نورانی امام راحل را با تمام توان ادامه داده و یقیناً روح امام بزرگوار همیشه ناظر احوال ماست، ولی همچنان داغ امام تازه است و ملت ایران هرگز آن غم طاقت فرسا را از یاد نخواهد برد.

امسال با توجه به وضعیت کنونی سلامت جامعه از لحاظ کرونایی به جهت مراعات مسائل بهداشتی توسط مردم که رو به کاهش می‌باشد و با توجه به برگزاری مراسم متعارف سنواتی سالگرد ارتحال امام در حرم مطهر همانند سال‌های قبل از کرونای منحوس با حضور اقشار مختلف مردم، در همین راستا به حول قوه الهی مراسم تکریم و بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی و پنجاه و نهمین سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد با حضور اقشار مختلف مردم در تمامی مناطق شهری و روستایی استان قزوین در ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن گرامیداشت یاد و خاطرۀ امام راحل عظیم الشأن و ۵۹ سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد از عموم همشهریان وعلاقه‌مندان به حضرت امام روح اله، دعوت می‌کند تا با حضور گســتـرده مـعـنوی و یـکپـارچـۀ خود، در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) بار دیگر ضمن تجدید میثاق با امام شهداء و شهیدان وتجدید عهد با رهبری، پایبندی خود را به راه، اندیشه و نهضت عظیم خمینی کبیر به منصۀ ظهور برسانند.

مراسم ویژه سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد در قزوین روزشنبه ۱۴ خرداد بعد از نماز مغرب وعشاء در مسجد امام خمینی (ره) قزوین با حضور خادمین حرم حضرت امام رضا (ع) و سخنرانی حضرت حجت الاسلام والمسلمین سید ضیاءالدین آقا جانپور رئیس عقیدتی سیاسی وزارت دفاع برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار