یازدهمین دوره جشنواره ملی عکس رضوی، با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

یازدهمین جشنواره ملی عکس رضوی، شامگاه چهارشنبه با معرفی نفرات برتر در بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد.

بر این اساس نفرات برتر در بخش‌های مختلف جشنواره به این شرح معرفی شدند:

بخش حرفه‌ای:
«امیر عنایتی» از خراسان رضوی در بخش حرفه‌ای توانست رتبه نخست را از آن خود کند و «احمد تاجی» از چهارمحال و بختیاری و «علی ابک» از سمنان نیز به ترتیب توانستند رتبه‌های دوم و سوم بخش حرفه‌ای را به دست آورند.

بخش یادگاری خانوادگی در حرم امام رضا (ع):
«علی خوانین» از فارس، «جواد رضایی سالانقوچ» از خراسان رضوی و «مهدی ایمانی» از آذربایجان شرقی موفق شدند تا در فهرست برگزیدگان این بخش قرار بگیرند.

بخش دلتنگی:
«محمد حسن صلواتی» و «مهدی وقاری شورچه» هر دو از خراسان رضوی و «طاهره رخ بخش زمین»، از فارس از نگاه هیئت داوران به عنوان برگزیدگان بخش دلتنگی جشنواره انتخاب شدند.

بخش مجموعه:
«فائزه کابلی کفشگیری» از گلستان توانست به عنوان برگزیده این بخش انتخاب شود و «حمید سبحانی» از خراسان رضوی نیز در بخش حرفه‌ای و در قالب «مولتی مدیا» به عنوان برگزیده معرفی شد.

بخش جنبی:
در بخش طعم آب و مزه زندگی «وحید خادمی» و «قدیر وقاری» برگزیده شدند. در بخش روستایی و معماری «مهدی وقاری» را برگزیده این بخش معرفی کرد و «عباس رستگار» و «ناصر محمدی» نیز در بخش تاسیسات آب در زمره برگزیدگان قرار گرفتند.

همچنین «مهدی علیزاده»، «سپیده رحمتی»، «جواد حسن پور»، «جابر غلامی» و «احمد تاجیک» نیز موفق شدند تا در فهرست برگزیدگان بخش خراسان شمالی، گنجینه فرهنگ‌ها قرار بگیرند و در این جشنواره بدرخشند.

در بخش اسب نیز، جایزه ویژه اسب اصیل ترکمن به «مریم دوست محمدی» رسید و «امیر عنایتی» نیز جایزه ویژه آلتین گل را از آن خود کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاداسلامی خراسان شمالی و دبیر جشنواره در بخش حرفه‌ای از «مریم داورنیا» تقدیر ویژه به‌عمل آورد.

لازم به ذکر است، «محمد حسن خانی» نیز در زمره دانش آموزان شرکت کننده‌ای است که در بخش اسب موفق شد تا در فهرست برگزیدگان قرار بگیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.