استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به سفر رئیس جمهور به این استان و افتتاح و تکمیل چندین طرح عمرانی، صنعتی و فرهنگی گفت: به طور قطع سفر رئیس جمهور برای استان پرخیر و برکت خواهد بود.

آقای خرم در فرودگاه تبریز بازدید از پروژه‌های مهم استان آذربایجان شرقی، دیدار با نخبگان، شرکت در شورای اداری و نشست با اصحاب رسانه را از جمله مهمترین برنامه‌های حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در سفر امروز به آذربایجان شرقی اعلام کرد.

 از دیروز اکثر وزرای دولت به بیشتر شهر‌های استان سفر کرده و از نزدیک در دیدار چهره به چهره با مردم مشکلات و درخواست‌های آن‌ها را ثبت و ضبط کردند.

ضمن اینکه مردم با سامانه برخط ۱۱۱ به بیان مشکلات و درخواست‌های خود پرداختند.

این سفر یک سفر کم نظیر و پرخیر و برکت به خصوص از نظر رشد اقتصادی و مسائل اجتماعی خواهد بود.

کارشناسان ما در حوزه‌های مختلف بیش از سه ماه برنامه‌ها و درخواسته‌ای استان را بررسی کارشناسی کرده اند تا در این سفر به اطلاع ریاست جمهوری اعلام شود.

وی با اشاره به طرح‌های راکد مانده راه آهن میانه به تبریز گفت: این طرح که افتتاح آن چندین سال به تاخیر افتاده است با عنایت رئیس جمهور حداکثر ۴۵ روز تا ۲ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

وی همچنین با اشاره به طرح‌های آبرسانی گفت: طرح انتقال آب ارس به تبریز در حال انجام است و اکثر تونل‌ها تکمیل شده است و نیز هفت سد در این سفر به طور کامل افتتاح و آبگیری می‌شوند.

در حوزه راه، صنعت و فرهنگ نیز برنامه‌هایی در دست اجراست که اعتباری برای تکمیل این‌ها در این سفر در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.