در آستانه دهه کرامت، عملیات کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی شهرستان‌های فارس انجام شد.

عملیات کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی به شهرستان‌های نی ریز، بختگان و روستا‌های توابع با حضور استاندار فارس، سرپرست شرکت گاز استان فارس و جمعی دیگر مقامات مسئول برگزار شد.

در این مراسم استاندار فارس از تلاش برای گازرسانی به تمام نقاط شهرستان بختگان تا پایان امسال خبر داد.

محمد هادی ایمانیه در بیست و پنجمین سفر رسمی خود به شهرستان‌های استان فارس با تاکید بر توجه بیشتر به زیرساخت ها، از تلاش در راستای گازرسانی به تمامی شهرها، صنایع و روستا‌های این شهرستان تا پایان سال خبر داد.

او پس از افتتاح پروژه گازرسانی به روستای پیچکان، از گازرسانی به تمامی شهرها، صنایع و روستا‌های این شهرستان خبر داد و گفت: تا پایان سال سعی می‌شود با تلاش شرکت گاز استان، بختگان در زمره شهرستان‌های سبز قرار گیرد.

سرپرست شرکت گاز استان فارس از تلاش و عزم جدی دولت به منظور محرومیت زدایی در مناطق کم برخوردار خبر داد و گفت: همزمان با دهه کرامت پروژه‌های گازرسانی به ۴۴ روستا افتتاح شد و آغاز عملیات اجرایی گازرسانی به ۲۴ روستا در پهنه استان فارس کلید خورد.

علی اکبر میدانشاهی اعتبار این طرح‌ها را ۵۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: با بهره برداری از این پروژه‌ها بیش از چهارده هزار خانواده تحت پوشش شبکه گاز رسانی قرار می‌گیرند.

او در ادامه بر اهمیت اجرایی سازی شعار سال تاکید کرد و گفت: حمایت از صنایع در راستای اشتغالزایی و رونق تولید و محرومیت زدایی ضروری است و در این راستا عملیات اجرایی گازرسانی روستایی به شهرستان‌های نی ریز و بختگان آغاز شده و پس از اتمام پروژه‌ها تعداد ۲۰ روستا و ۲ شهرک صنعتی به شبکه گاز رسانی استان می‌پیوندند. به گفته میدان شاهی اعتبار این پروژه‌ها ۱۵۶ میلیارد تومان است و با بهره برداری از آن‌ها بیش از ۱۶۵۰ خانوار تحت پوشش شبکه گازرسانی قرار می‌گیرند.

سرپرست شرکت گاز استان فارس در بخش دیگری از سخنانش گفت: همزمان با دهه کرامت طرح گازرسانی به سه روستای دره جو، تل خاکی و کنگاشی در شهرستان بختگان با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد ریال افتتاح شد و بیش از ۲۰۰ خانوار از نعمت گازرسانی برخوردار می‌گردند.

بر اساس این گزارش شایان ذکر است عملیات کلنگ زنی و بهره برداری از پروژه‌های گازرسانی شهرستان‌های فارس با حضور استاندار فارس و سرپرست شرکت گاز استان فارس انجام شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بهرام قرائی
۲۰:۵۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۱
لطفا مسئولین شهرستانی ،استانی و کشوری جاده قطروییه ،بشنه ، ده برین را که کلنگ ساخت و آسفالت آن بیش از ۱۰ سال قبل زده شده و با از تردد خارج شدن جاده قبلی و افزایش مسافت ۱۰ کیلومتری جاده جدید شرایط بسیار سختی برای اهالی روستاهای ذکر شده ایجاد شده ،دریابند .
لطفا اصالت و شناسنامه اهالی این روستاها را کنترل فرمایید، به خدا قسم تابعیت ایرانی دارند ، در جنگ تحمیلی چند شهید تقدیم انقلاب کرده اند ، اما از سفره انقلاب تا کنون هیچ سهمی در آبادی و عمران نصیبشان نشده و هر روز محروم تر از روز قبل میباشند .
پروژه ساخت آنتن موبایل همراه اول نیز در روستای بشنه با توجه به حداقل هزینه بری و شاید بتوان گفت بدون مطالعه و کارشناسی انجام شد که روستای ده برین در ۸ کیلومتری دکل آنتن کماکان از استفاده از موبایل محرومند .
لطفا صدای بنده را به سمع مسئولین شهرستانی برسانید ، با سپاس