سخنگوی وزارت خارجه در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: زمان آن است که سه کشور اروپایی و آمریکا از به خواب زدن تعمدی خود دست بردارند.

آقای سعید خطیب زاده در ادامه این پیام آورده است: آن‌ها یا می‌توانند گزینه دیپلماسی را دنبال کنند و یا در جهت مخالف اقدام کنند. ما برای هر دو آماده‌ایم.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی گفت: رژیم اسراییل، به عنوان دشمن شماره یک برجام، نفی‌کننده ان‌پی‌تی و تنها دارنده تسلیحات اتمی در خاورمیانه و شمال آفریقاست.

وی در پایان تاکید کرد: ما این را می‌دانیم. جهان هم می‌داند.

سخنگوی وزارت امور خارجه پیش از این نیز در اظهاراتی تصریح کرد: به هر اقدام غیرسازنده در شورای حکام پاسخ محکم و متناسب می‌دهیم و مسئولیت پیامد‌های آن بر عهده آن‌هایی است که به شورای حکام و گزارش مدیرکل به عنوان اهرم فشار و ابزار بازی‌های سیاسی علیه ایران نگاه می‌کنند.

رویترز امروز گزارش داد که آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان قطعنامه پیشنهادی با موضوع برنامه هسته‌ای ایران به شورای حکام ارائه دادند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۴ ۱۴ خرداد ۱۴۰۱
دقیقا جهت مخالف یعنی چی؟!اماده بمباران اتمی هستی یعنی؟!چین و روسیه صد سال سیاه لااقل قبل از نابودی تمام زیرساخت‌های کشور کاری نمی کنن‌.آمریکا هم که فقط می خواد منافع خودش رو تامین کنه البته سیاست مدارهای.اروپایی هم که به کل بس مزخرف گفتین دیگه پیشتون نمی کنن کلا مردمشون یادشون رفته شما وجود خارجی دارید.دقیقا برای چی اما ه ای تو؟!آیت رو به من بگو اگر چی بشه تو راضی می شی‌تو بره بریانت رو می خوری سختی هاش رو مردم تحمل می کنن‌.از جیب کی مایه می ذاری.اگر بچه های شما به اختیار خودشان رفتن خارج.چرا یکی مثل من رو می خواهید به علت درستکار بودن بدبخت کنید.اصلا کلتون روی هم در حد مقابله با من تنها هم نیستید بعد برای کل دنیا شاخ و شانه نی کشید.پهب
پادت نهایت تا عربستان بره می خوای مسلمان کشی راه بندازی.کل عربستان فقط خاندان آل سعود با شما مشکل دارن می خوای کی رو بکشی.گند زدین به یمن و فلسطین بس نبود؟!
Iran (Islamic Republic of)
حرف حساب
۱۵:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
دگه حق ندارین پاتون وین بزارین وجواب اراجیف این کشورهای رطب خورده روازجیب ملت ایران بدین شورای حکام قبول نداریم خودشون سازنده صلاح هسته ای هستن و همه دنیا سندومدرک دارن میتونن جنگ هسته ای ژاپن ،،،هرچی چوب تو گابزنین بوش بیشترمیش وین رفتن مساوی با تحریم بیشتر ..شورای حکام ن قبول داریم ن جواب میدیم برجام همه رفتن خودشون قبول ندارن پاره کنید برجام هم فرجام شد تموم شد رفت یک مذاکره فقط وجود داره اونم ایران ب سوخت هسته‌ای رسید ه مس نفت بایدبپذیرن قبول کنن بشیم 5+2همین ولاغیر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
هر گونه ارایه قطعنامه برابر باشد با خروج از ان پی تی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
یه شمال برا مملکت مونده اونم میخوان داغونش کنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
آفرین ایران مقتدر یعنی همین انشالله هرچی زودتر از برجام خارج میشیم و با تلاش جوان های خودمون کشورمون رو میسازیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
با این نفت دزدی الان بهترین فرصته یه ضربه کاری به غربیا بزنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
باید یه زهر چشمی از غرب تو قضیه نفت دزدی بگیریم تا حساب کار دستشون بیاد
United States of America
ناشناس
۰۶:۳۴ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
این مذاکرات فرسایشی شده و خط قرمز. وقت آن است آتش بزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
عبدالله
۰۴:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
باور بفرمایید هرچقدر به این غربی ها باج دهید بدتر و زیاده خواه تر می شوند باید پاسخ های محکم و کوبنده در زمینه هسته ای دهید که خفه شوند و خودشان بیایند تهران توافق را امضا کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
خروج از ان پی تی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۴۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
ضرر میکنید غربیان ضرر میکنید ،یک نمونه اش تنگه انرژی جهان در دستان ایران
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۰۰:۴۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
ایران باید با تمام توان فناوری هسته ای رو دنبال کنه و در عین حال به همین شکل فعلی در برجام بمونه که بهانه جدیدی هم نداشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
کاربر
۰۰:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
ول کن تو هم هی دیپلوماس اون پیشنویس مرحوم برجام رو بیار تا جلو چشم تمام دنیا آتیشش بزنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۰ ۱۲ خرداد ۱۴۰۱
همه می دانند که این چند کشور غربی که خود جامعه جهانی وانود می کنند دنبال چه هستند و حقوق بشر و دمکراسی و قوانین بین المللی وووو همه و همه چیزی جز چماق بر سر کشورهای مستقل نیست و هیچ انسان آزاده ای تسلیم این زورگویی ها نمی شود .
Germany
ناشناس
۲۳:۲۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۱
کی می فهمید انها فقط زبان زور می فهمند
جنک روسیه و اوکرین بهترین زمینه برای ایران دارد
شما هم زور بگویند
آخرین اخبار