مدیرکل صداوسیمای مرکززنجان گفت:ریل‌گذاری برای اجرای پروژه‌های کلان نظام اسلامی از کارکرد‌های نهاد سپاه در ۴ دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی است.

لطیفی گفت: خدمات سپاه از ابتدای انقلاب بر هیچ کسی پوشیده نیست و این نهاد با ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی همواره پشتیبان بسیار قوی برای نظام جمهوری اسلامی در تمامی حوادث، مسائل و بحران‌ها بوده و هست.

او می گوید: گسترش معنویت فردی و اجتماعی، ریل‌گذاری برای اجرای پروژه‌های کلان نظام اسلامی، ترویج ارزش‌های دینی در حوزه‌های تخصصی همچون هنر، ورزش و رسانه، خدمتگزاری بی‌منت به مردم در شرایط سخت و حوادث همچنین ایستادگی در برابر تهاجم فرهنگی دشمن از کارکرد‌های نهاد سپاه و بسیج در چهار دهه از عمر بابرکت انقلاب اسلامی است.

رئیس رسانه استانی گفت: تمام سلایق و گرایش‌ها تحت پرچم جمهوری اسلامی آماده جانفشانی در راه اسلام و ایران هستند و رسانه استانی آماده برنامه سازی بیش از پیش در این حوزه است.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان  گفت: نمایش خدمات این نهاد مقدس در قالب برنامه‌ای فاخر، وزین و ارزشی با مشارکت سپاه استان معرفی خدمات صورت گرفته در حوزه‌های پژوهش محور و خدمات علمی و صنعتی کمتر شناخته شده را تسهیل می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه استان هم در ادامه این جلسه گفت: بسیج در حوزه فرهنگ و اندیشه حضور جدی دارد و تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب را وظیفه خود می‌داند که این مهم با همراهی رسانه ملی امکان پذیر است.

حجت الاسلام بیگدلی می گوید: سپاه و بسیج در طول ۴۳ سال گذشته همواره خادم مردم بوده و از هیچ‌گونه مجاهدت و ایثار برای آسایش و آرامش مردم دریغ نکرده و امروز هم با حضور جدی در بخش‌های مختلف یاریگر نظام هستند و تلاش می‌کنند که از ظرفیت‌های این حوزه برای ترویج ارزش‌های انقلاب اسلامی به بهترین روش بهره گیرند.

او گفت: رسانه ملی زبان گویای سپاه و بسیج است و انعکاس برنامه‌های فرهنگی به ویژه تولیدات مرتبط با مدافعان مرز‌های عزت و شرف از هر قشر و صنف از رسانه ملی تأثیر بسزایی در تقویت بنیان‌های اعتقادی و اتحاد جامعه و افزایش روحیه و انگیزه بسیجیان دارد.


در ادامه این جلسه راهکار‌های افزایش بیش از پیش تعاملات فیمابین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.