استاندار خوزستان از مالکان خانه های تخریب شده اطراف متروپل خواست برای تعیین تکلیف ملک خود به فرمانداری آبادان مراجعه کنند.

صادق خلیلیان ، استاندار خوزستان گفت : مالکان خانه های تخریب اطراف متروپل آبادان برای اسکان و تعیین تکلیف ملک خود به فرمانداری این شهرستان مراجعه کنند.

به گفته او بعد از انجام مراحل آواربرداری بعد اجتماعی ماجرا آغاز می شود و خسارت صاحبان مغازه هایی که آسیب دیده اند و دیه جانباختگان ریزش ساختمان متروپل از محل اموال مالک آن پرداخت می شود.

استاندار خوزستان پیش از این از دستگیری ۱۳ نفر شامل برخی مقامات شهری فعلی و سابق، برخی کارکنان شهرداری ناشران فنی از جمله نظام مهندسی و مسکن و شهرسازی و برخی افراد از دولت سابق که با مالک ارتباط داشتند خبر داده بود.

این مسئول به چهار بخش شدن کار ساختمان متروپل اشاره کرد و گفت : در حال حاضر بخش اول و دوم مراحل پایانی را سپری می کند و بعد از آن کار وارد فاز سوم آواربرداری و روشن شدن تکلیف باقی مانده ساختمان می شود.

او شمار جانباختگان تا این لحظه را ۳۷ نفر اعلام کرد و گفت: مراحل یافتن مفقودشدگان نیز همچنان ادامه دارد اما که احتمال می رود برخی از آن ها در بخش های سوم و چهارم باشند که جستجو در این مناطق نیز ظرف امشب تا ۲۴ ساعت آینده پایان خواهد یافت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.