نماینده مردم زرند و کوهبنان گفت: کوهبنان بر روی کمربند زلزله قرار دارد ساخت منازل مسکونی و تجاری مقاوم باید در دستور کار باشد.


عفت شریعتی کوهبنانی در دیدار با مسئولان بنیاد مسکن شهرستان کوهبنان  ضمن تقدیر از خدمات چند ساله جعفری و آرزوی توفیق برای مدیر جدید بنیاد شهرستان گفت: تعامل با ادارات خصوصا شهرداری و شورای شهر از ضروریات است تا کار‌ها و خدمات با سرعت بیشتری انجام شود.

به گفته شریعتی کوهبنانی باید تلاش شود تا با اجرای طرح هادی و ساخت منازل مقاوم و استاندارد محرومیت روستا‌ها مرتفع گردد.

نماینده مردم زرند و کوهبنان در مجلس گفت: باید تلاش شود تا نقاط قوت تقویت و با بررسی نقاط ضعف بدنبال خدمات بیشتر و بهتر به مردم خصوصا در مناطق روستایی باشیم.

نماینده زرند و کوهبنان در مجلس می‌گوید: با توجه به این که کوهبنان بر روی کمربند زلزله قرار دارد ساخت منازل مسکونی و تجاری مقاوم باید در دستور کار باشد که به لطف خدا با اجرای طرح جهش نهضت ملی مسکن در کوهبنان شاهد ایجاد شهرک‌های جدید از جمله شهرک سردار شهید سلیمانی هستیم.

در ادامه علی سعیدی رئیس بنیاد مسکن کوهبنان گفت: در بحث جهش تولید مسکن حدود ۱۱۰۰ نفر ثبت نامی داشتیم که تاکنون ۳۴۰ نفر تایید شدند و بیش از ۲۲۴ قطعه زمین در شهرک سردار شهید سلیمانی واگذار شده البته بدنبال الحاق ۸۰ هکتار زمین برای ادامه طرح هستیم.

به گفته سعیدی در بخش طغرالجرد بدنبال تهیه زمین برای اجرای طرح هستیم تا تمام واحد‌های جهش تولید ملی مسکن در شهرستان بصورت ویلایی احداث شوند.

سعیدی می‌گوید: تمام روستا‌های بالای ۲۰ خانوار در شهرستان کوهبنان تهیه طرح شدند و الان روستا‌های زیر ۲۰ خانوار هم در انتظار طرح هادی هستند.

به گفته رئیس بنیاد مسکن کوهبنان ۱۸۰۰ متر زیر سازی در دهستان جور آماده است که بزودی آسفالت این طرح شروع خواهد شد در حالی که۲۵۰۰ متر آسفالت هم در دهستان خرمدشت و ۶۰۰ متر جدول گذاری و ۲۰۰ متر آسفالت در عباس آباد داریم.

سعیدی گفت: با مساعدت نماینده شهرستان در مجلس بدنبال جذب قیر رایگان هستیم تا خدمت رسانی به روستا‌ها در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار