با فرارسیدن سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب و قیام تاریخی ۱۵ خرداد، شبکه جهان بین ویژه برنامه‌های متعددی تولید و پخش می‌کند.

آقای افشارنیا مدیرکل صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری از تدارک گسترده صدا و سیمای استان در خصوص سالروز رحلت جانسوز بنیانگذار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد خبر داد و گفت: معاونت سیمای جهان بین با تولید چهار برنامه «عقیق» و «روح الله»، سالروز رحلت امام (ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی می‌دارد.

ویژه برنامه «عقیق» به تهیه کنندگی و کارگردانی فرحناز حاتم پوری و اجرای احمد باقری ساعت ۲۱ سیزدهم و چهاردهم خرداد روی آنتن می‌رود.

گپ و گفت کارشناسی، میان برنامه‌های مناسبتی، زندگی نامه، گفتار متن با تصاویر مرتبط، شعر و شاعر، حکایت با موضوع زندگانی امام خمینی (ره) و قیام تاریخی ۱۵ خرداد۱۳۴۲، معرفی کتاب، مداحی و موسیقی تصویر از بخش‌های مختلف این برنامه است که تقدیم بینندگان می‌شود.


بیشتر بخوانید


ویژه برنامه تلویزیونی «روح الله» در روز‌های چهاردهم و پانزدهم خرداد ماه ساعت ۱۰ تا ۱۱ به صورت زنده پخش می‌شود و شامل گزارش‌های مردمی، شعر و شاعر، گفت و گوی کارشناسی، موسیقی تصویر، کلام گوهر بار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، مداحی، گوشه‌هایی از وصیت نامه الهی حضرت امام (ره)، از قسمت‌های مختلف این برنامه تلویزیونی است که به تهیه کنندگی و کارگردانی فرحناز حاتم پوری و اجرای ابوالفضل هادی پور، از سیمای جهان بین پخش می‌شود.

معاونت صدا با ویژه برنامه‌های «خورشید ماندگار» و «طلیعه انقلاب»، ۱۴ و ۱۵ خرداد را گرامی می‌دارد.

ویژه برنامه «خورشید ماندگار» به تهیه کنندگی مهشید موسویان، گویندگی فرزین مظفری، گزارشگری فریده نادری و نویسندگی مرضیه رفیعی، سالروز رحلت جانسوز خمینی کبیر (ره)، ساعت ۱۰ از رادیو جهان بین روی آنتن می‌رود.

مباحث کارشناسی پیرامون پیوند آرمان‌های امام (ره) و رهبر معظم انقلاب؛ استکبار ستیزی؛ ابعاد شخصیتی امام، آرمان‌های امام در قالب متن و گزارش، برقراری ارتباط تلفنی با گزارشگر مستقر در زادگاه حضرت امام خمینی (ره)، پیامک و تلفن، بسته‌های صوتی، مداحی و نوحه خوانی، برقراری ارتباط تلفنی با قم و مشهد مقدس ویژه دهه کرامت، از بخش‌های مختلف این ویژه برنامه است.

«طلیعه انقلاب» ویژه قیام تاریخی ۱۵ خرداد به تهیه کنندگی و نویسندگی کبری حیدری، گویندگی شهلا جمشیدیان و گزارشگری فریده نادری به صورت زنده از ساعت ۱۰ تا ۱۲ تقدیم شنوندگان رادیو جهان بین می‌شود و گزارش‌های مردمی، گفتگوی کارشناسی، مداحی و موسیقی، پیامک و تلفن، بسته‌های صوتی، سخنرانی، کلام امام (ره)، شعر و شاعر، معرفی کتاب و برقراری ارتباط با مرکز قم و مرقد حضرت امام خمینی (ره)، از بخش‌های متنوع برنامه رادیویی است.

تهیه یک گزارش تولیدی در خصوص مناسبت‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد و پخش از بخش‌های خبری محلی رادیویی و تلویزیونی و ارسال به تهران، پوشش و انعکاس مراسم و برنامه‌های شهرستان‌های ده گانه به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد و پخش از بخش‌های رادیویی و تلویزیونی شبکه جهان بین، تهیه و تنظیم خبر مکتوب و انتشار در سایت خبرگزاری صدا و سیما، انتشار و بارگذاری تمامی محتوای تولیدی در شبکه‌های اجتماعی، کانال و پیام رسان‌ها از اقدامات وسیع معاونت خبر مرکز است.

تولیدات معاونت فضای مجازی صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری شامل ۳ ویدئوکست، ۳ پوستر، ۲ کلیپ، ۲ پادکست، ۲ موشن گرافیک، ۱ مستند پژوهشی جمعاً به مدت ۲۰ دقیقه، بارگذاری ۴۶ محتوای مجازی و اطلاع رسانی در کانال باشگاه مخاطبان جهان بین (تلگرام+سروش)، بارگذاری ۵۲ محتوای مجازی و اطلاع رسانی در سایت مرکز و انتشار ۶ قطعه فیلم کوتاه به مدت ۱۴ دقیقه در آپارات است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار