مدیرامور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت زنجان گفت:از ابتدای امسال تاکنون بیش از۵میلیاردو۹۸۰ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان پرداخت شده است.

مهری گفت: از ابتدای امسال  تاکنون بیش از ۵ میلیارد و ۹۸۰ میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و کارگشایی از طریق صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان زنجان به مددجویان تحت حمایت و متقاضیان واجد شرایط پرداخت شده است.

او می گوید: یکی از اهداف اصلی صندوق قرض الحسنه امداد ولایت استان زنجان پرداخت تسهیلات به نیازمندان با حفظ عزت نفس و تکریم آن ها است؛ بنابراین ما تلاش می‌کنیم تا خدمات معوض این نهاد به جامعه هدف معزز در کمترین زمان ممکن ارائه شده و از ایجاد صف انتظار جلوگیری شود.

مدیرامور شعب صندوق قرض الحسنه امداد ولایت زنجان گفت: با همین نگاه پیگیری وصول به موقع اقساط و معوقات تسهیلات پرداختی و جذب سپرده خیران در قالب قرض نیکو از برنامه‌های مهم صندوق قرض الحسنه امداد ولایت در حوزه تأمین منابع مورد نیاز برای ارائه خدمت معوض به مددجویان تحت حمایت و سایر اقشار نیازمند است.


مهری گفت: با کمک خیران و نیکوکاران استان زنجان می توان علاوه بر ترویج و گسترش فرهنگ قرض الحسنه بخشی از مشکلات نیازمندان را از طریق سپرده گذاری خیرین گره گشایی کرده و موجبات رسیدن آحاد جامعه به فیض خدمت به ولی نعمتان  فراهم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.