مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:منابع انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمانی است که تکریم آن ها موجب ارتقاء بهره وری، افزایش انگیزه واثر بخشی آن در خدمت حداکثری به خانواده‌های تحت حمایت نمایان می‌شود.

صالحی  گفت: بالاترین سرمایه هر سازمان منابع انسانی است و مهمترین شاخص در این بخش داشتن نیروی انسانی توانمند است که انضباط مالی کارکنان و سلامت کار را تضمین می‌کند.

او می گوید: منابع انسانی بزرگترین سرمایه هر سازمانی است که تکریم آنان موجب ارتقاء بهره وری، افزایش انگیزه واثر بخشی آن در خدمت حداکثری به خانواده‌های عزیز تحت حمایت نمایان می‌شود.

 مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت:کار امداد تلاش مقدس برای تکریم، ولی نعمتان است وتکریم در کمیته امداد از طریق خدمت شکل می‌گیرد، اما برای تکریم جامعه هدف، کارکنان نیز باید تکریم شوند. واز همین رواصلی‌ترین شاخص تکریم مددجویان عزیز تحت حمایت تقویت فرهنگ خدمت صادقانه است.

او می گوید: تحقق ۱۵۸ درصدی برنامه عملیاتی استان، برنامه محوری در حوزه‌های ستادی و اجرایی، ارتقاء اعتماد عمومی به این نهاد از جمله توفیقات استان بوده که با تلاش همکاران ستادی و شهرستانی محقق شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.