مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی:

۵.۵ میلیون نفر در کشور تحت پوشش بیمه درمان قرار گرفتند

مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی گفت: با اجرای طرح بیمه درمان، ۵.۵ میلیون نفر دیگر از جمعیت کشور تحت پوشش قرار گرفتند.

میرهاشم موسوی روز سه‌شنبه در آیین افتتاح درمانگاه تامین اجتماعی سردشت گفت: اکنون در کشور به برکت نظام مقدس اسلامی ۷۳ درصد جمعیت تحت پوشش بیمه‌های اجتماعی ( ۵۰ درصد تامین اجتماعی و ۲۳ درصد سایر بیمه‌ها) هستند و در بیمه درمان ۱۰۰ درصد جامعه تحت پوشش هستند.

او می گوید: مردمان این دیار رنج دوران دیده‌اند تا نام ایران عزیز اسلامی بدرخشد لذا خدمات و رفاه اجتماعی ارائه شده امروز نیز جبران بخشی از این مقاومت و ایثارها است.

 موسوی گفت: رویکرد جدیدی که دنبال می‌شود توسعه خدماتی به لحاظ زیربنایی و زیرساختی و توسعه درمان با محوریت مناطق محروم و کم برخوردار است.

موسوی گفت: تامین اجتماعی امروز بیش از ۸۰ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی و ۳۸۰ مرکز درمان ملکی مستقیم در کشور دارد که در راه خدمت رسانی به بیمه‌شدگان فعالیت می‌کنند.

او گفت:امید به زندگی در قبل از انقلاب ۵۵ سال بود که اکنون به بیش از ۷۷ سال رسیده که این امر بخاطر تکمیل زیرساخت‌های بهداشتی، فرهنگی و توسعه ای در کشور حاصل شده است.

موسوی می گوید: امروز با سرعت و قوت و با رویکرد جهش و تحول در سیاست های ابلاغی تامین اجتماعی که رهبر معظم انقلاب انتظار دارند، کاستی‌ها را باید جبران کرد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.